دشمنان بدانند مردم ایران اجازه توهین به مقدسات را نمی‌دهند
کد خبر: 4088809
تاریخ انتشار : ۰۸ مهر ۱۴۰۱ - ۱۶:۵۹

دشمنان بدانند مردم ایران اجازه توهین به مقدسات را نمی‌دهند

امام جمعه کرج گفت: مردم ایران در اجتماعات گسترده‌ای که در هفته گذشته داشتند با از بین‌بردن نقشه‌های شوم دشمنان و فتنه رسانه‌های عربی و غربی نشان دادند که اجازه بی‌احترامی به مقدساتشان را نمی‌دهند.

آیت الله سیدمحمد مهدی حسینی همدانی امام جمعه کرج

به گزارش ایکنا از البرز، آیت‌الله سید محمدمهدی حسینی‌همدانی، امام جمعه کرج در خطبه‌های نماز جمعه هشتم مهرماه کرج گفت: مردم ایران در اجتماعات گسترده‌ای که در هفته گذشته داشتند با از بین‌بردن نقشه‌های شوم دشمنان و فتنه رسانه‌های عربی و غربی نشان دادند که اجازه بی‌احترامی به مقدساتشان را نمی‌دهند.

وی افزود: امنیت برای یک شهر یا یک عده خاص نیست بلکه برای تمام افراد یک جامعه است لذا امنیت و نیروی انتظامی متعلق به همه است ضمن اینکه امنیت فقط یک بُعد ندارد و ناامنی فرهنگی از ناامنی اجتماعی آثار تخریبش بیشتر است. نباید اقتدار نیروی انتظامی در جامعه خدشه‌دار شود و اگر چه دشمنان در تلاش برای برهم زدن این اقتدار هستند ولی مردم انتظار اقتدار و رافت این نیرو در جامعه را دارند.

امام جمعه کرج در ادامه با اشاره به هفته دفاع مقدس گفت: باید روایت‌گری درست در خصوص جنگ انجام شود که امروز دستگاه‌های مختلفی در خدمت به مردم از نیروهای نظامی و انتظامی وسپاه و بسیج و دستگاه‌های اطلاعاتی و حوزه‌های علمیه هستند که باید روایتگری درستی از عملکرد خودشان را داشته باشند. هر دستگاهی کار خود را شروع کند و به مردم خدماتشان را ارائه دهند و بگویند وگرنه دشمنان وارد می‌شوند.

این مسئول در بخش دیگری از خطبه‌های امروز به حضور رییس جمهور در سازمان ملل متحد گفت: تمام مستکبران عالم با سازماندهی تمام مجموعه‌های مجازی و حقیقی تلاش کردند که جنایت بزرگی که نسبت به انقلاب و مردم ما و محور مقاومت کردند را مخدوش کرده و چهره حاج قاسم سلیمانی را محو کنند ولی حرکت هوشمندانه رییس جمهور در مجمع عمومی و نشان دادن عکس شهیدی که تمام عمر با تروریسم مقابله کرده و توسط آمریکا ترور شده و اقامه دعوایی که بر علیه رییس جمهور مخلوع آمریکا انجام شد کار را برای آمریکا سخت کرد.

امام جمعه کرج بیان کرد: دنیا باید بداند که هنوز انتقام سختی که وعده داده شده از جانیان و عاملان این جنایت گرفته می شود هنوز گرفته نشده و در زمانی نه چندان دور خبر این انتقام به گوش همگان می‌رسد ولی تا آن زمان یک دعا داریم که مرتب تکرارش می‌کنیم که همان مرگ بر آمریکا است.

حسینی‌همدانی افزود: در اطراف ما گروه های معاندی تلاش کردند زحماتی برای مردم ما درست کنند که با حرکت سربازان گمنام امام زمان(عج) این حرکت‌ها در نطفه خفه شد. دشمنان عبرت بگیرد و به دنبال مزاحمت ملت ایران نباشید و با نگاه به رافت مردم ایران کنار بکشید؛ در فلوریدا سیلی آمده که مهم‌ترین خبر آنها این است که مردم مواظب باشید دزدها اموالتان را ندزدند ولی در ایران که سیل می‌آید مردم همه داشته‌هایشان را تقسیم می‌کنند.

انتهای پیام
captcha