آیت الله قاسم: مقاومت راه مقابله با توطئه دشمنان است
کد خبر: 4088500
تاریخ انتشار : ۰۶ مهر ۱۴۰۱ - ۱۵:۵۲

آیت الله قاسم: مقاومت راه مقابله با توطئه دشمنان است

آیت الله شیخ عیسی قاسم، رهبر شیعیان بحرین، مقاومت را راه مقابله با توطئه‌های دشمنان و مزدوران علیه اسلام و مسلمانان دانست.

به گزارش ایکنا از بحرین، آیت الله شیخ عیسی قاسم، رهبر شیعیان بحرین امروز چهارشنبه در صفحه شخصی خود در توئیتر در محکومیت سیاست‌های آل خلیفه نوشت: به نام تسامح دینی و با اتخاذ عنوان‌های فریبنده، دست به تحریف دین می‌زنند و در یک طرح سیاسی ثابت، انسان و سرزمین را فروخته و به دنبال ایجاد نسلی غرب‌زده و دشمن اسلام می روند.

وی افزود: راه حل در اراده پایدار مردم و مقاومت است.

پیش‌تر رهبر شیعیان بحرین در اوایل شهریور امسال از تصمیم حکومت بحرین برای احداث منطقه یهودی‌نشین در منامه به شدت انتقاد و اعلام کرده بود که این اقدام حکومت بحرین جنایت و ظلمی آشکار در حق مردم این کشور است.

آیت الله عیسی قاسم در بیانیه‌ای گفته بود که ساخت شهرک یهودی در منامه به معنای تغییر هویت ملی و اسلامی و عربی و همچنین تحریف تاریخ وطن و محو اسناد و شواهد از اصالت شهروندان اصلی بحرین و باز کردن درها به روی اشغالگران صهیونیست با همدستی رژیم آل خلیفه است.

وی همچنین مشارکت مردم در انتخابات را «از نظر عقل، دین و رفتار عقلایی مردود و غیرقابل قبول» دانسته و افزوده بود: در حال حاضر تلاش‌ها در راستای بی‌معنی کردن انتخابات، خالی‌کردن آن از هر گونه محتوا و معنا برای ملت و تبدیل آن به ابزاری برای حاکمیت فردی است.

آیت‌الله شیخ عیسی قاسم گفته بود اگر پارلمان آینده قرار است نماینده حکومت بحرین باشد و نه مردم آن، این همه هیاهو و مغالطه انتخاباتی برای چیست؟ پس مردم را راحت بگذارید.

انتخابات پارلمانی بحرین قرار است اکتبر سال جاری در این کشور برگزار شود.

انتهای پیام
captcha