مؤسسه نسیم ثقلین قم از مجریان آزمون‌‌ حفظ عمومی قرآن شد
کد خبر: 4088385
تاریخ انتشار : ۰۶ مهر ۱۴۰۱ - ۱۴:۴۵

مؤسسه نسیم ثقلین قم از مجریان آزمون‌‌ حفظ عمومی قرآن شد

مؤسسه نسیم ثقلین قم جزو مجریان آزمون‌های ارزیابی و اعطای مدارک حفظ عمومی به حافظان قرآن قرار گرفت.

آزمون حفظبه گزارش ایکنا، مؤسسه فرهنگی قرآن و عترت نسیم ثقلین قم توانست به عنوان یکی از مجریان آزمون‌های ارزیابی و اعطای مدارک حفظ عمومی به حافظان قرآن در کشور شود.

این آزمون همه ساله در رشته‌های حفظ کل و  اجزاء 1، 2، 3، 5، 7، 10، 15، 20 و 25 از سوی سازمان دارالقرآن‌ الکریم همراه با ارزیابی حسن حفظ، فصاحت و درک معنا با ارائه گواهینامه از سازمان تبلیغات اسلامی انجام می‌شود.

حافظان برای ثبت‌نام و شرکت در این آزمون می‌توانند به سامانه آزمون‌های ارزیابی و اعطای مدارک حفظ عمومی به حافظان قرآن به نشانی https://hefz.telavat.ir/Guest مراجعه و پس از تکمیل ثبت‌نام، مکان آزمون را، مؤسسه نسیم ثقلین را انتخاب کنند.

یادآور می‌شود، این آزمون 19 مهرماه برگزار خواهد شد و سؤالات آزمون‌های حفظ عمومی نسبت به آزمون‌های حفظ تخصصی آسان‌تر است و تنها در یک مرحله و به صورت حضوری و شفاهی انجام می‌شود.

مؤسسه نسیم ثقلین در قم، مصلای قدس، دفتر مرکز قرآن و عترت قرار دارد و علاقه‌مندان برای دریافت اطلاعات بیشتر می‌توانند روزهای زوج از ساعت 10 تا 12 با شماره‌های 02537732417 و 09104707972  تماس بگیرند.

کانال این مؤسسه در پیام‌رسان ایتا به نشانی  Faezoon_com است. این مؤسسه دارای مجوز از سازمان تبلیغات اسلامی است.

براساس آئین‌نامه حفظ عمومی مراکز مجاز اخذ آزمون و مجری این آزمون، مراکزی هستند که از صلاحیت، امکانات و شرایط لازم برای ثبت‌نام و اخذ آزمون از داوطلبان برخوردار باشند. بنابر این تمامی مؤسسات دارای پروانه فعالیت معتبر از دستگاه‌های مربوطه و دستگاه‌های دولتی و عمومی می‌توانند درخواست برگزاری آزمون را به دبیرخانه مرکزی ارائه کنند و در صورت حجم درخواست‌ها، اولویت انتخاب بنا بر تصمیم دبیرخانه مرکزی است.

انتهای پیام
captcha