استودیوی تخصصی قرآن در روستای چارک افتتاح می‌شود + عکس
کد خبر: 4087937
تاریخ انتشار : ۰۳ مهر ۱۴۰۱ - ۱۷:۲۲

استودیوی تخصصی قرآن در روستای چارک افتتاح می‌شود + عکس

مدیرعامل مؤسسه ثقلین روستای چارک از افتتاح استودیوی تخصصی قرآن کریم در این مؤسسه در تاریخ ششم مهرماه 1401 خبر داد.

افتتاح استودیوی تخصصی قرآن در روستای چارک + عکس

سید اسدالله حسینی، مدیرعامل مؤسسه فرهنگی ـ مردمی قرآن و عترت ثقلین روستای چارک در گفت‌وگو با ایکنا، بیان کرد: با توجه به پیگیری‌های مکرر درباره احداث یک استودیوی تخصصی قرآن کریم در این مؤسسه با مساعدت عبدالرحیم افروغ، مدیرکل اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بوشهر، تخصیص اعتبار صورت گرفت و در تاریخ ششم مهرماه 1401 این استودیو افتتاح می‌شود.

وی ادامه داد: مراسم افتتاحیه با حضور فرماندار، امام جمعه شهرستان دشتی و مدیرکل اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی بوشهر و رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان دشتی، مسئول واحد قرآن اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی، مسئول دارالقرآن تبلیغات اسلامی و مدیرکل تبلیغات اسلامی استان بوشهر برگزار خواهد شد.

حسینی اظهار کرد: این استودیوی تخصصی به منظور تهیه و تدوین و ارائه قاریان ممتاز این روستا و همچنین تهیه و تدوین آلبوم گروه تواشیح بین‌المللی معراج روستای چارک و ضبط 100 نوحه پامنبری که مختص این روستاست در آخرین روز هفته دفاع مقدس افتتاح خواهد شد. این استودیو به منظور تهیه و تدوین آثار فاخر در زمینه‌های مختلف قرآنی و همچنین اهل بیتی(ع) نه تنها در شهرستان دشتی بلکه جهت گروه‌های مختلف اعم از تواشیح و گروه‌های سرود مذهبی در سراسر استان آماده ضبط و ارائه خدمات خواهد بود.

وی گفت: همچنین با رادیو قرآن و صدا و سیمای مرکز استان نیز به منظور ارائه قرائت‌های خوب و ممتاز جهت پخش از شبکه استانی و سراسری تعامل خواهیم داشت. ساخت این استودیو توسط جواد زارعی و علی اصغر زارعی، دو نفر از متخصصان این فن در استان بوشهر انجام شده است.

یادآوری می‌شود، این مؤسسه به نشانی بوشهر، شهرستان دشتی، روستای قرآنی چارک، جنب مخابرات روستا واقع شده است.

انتهای پیام
captcha