رژیم صهیونیستی نمی‌تواند نجاتبخش تاج و تخت رژیم‌های مرتجع عرب باشد
کد خبر: 4087824
تاریخ انتشار : ۰۲ مهر ۱۴۰۱ - ۲۱:۴۳
جبهه مردمی برای آزادی فلسطین:

رژیم صهیونیستی نمی‌تواند نجاتبخش تاج و تخت رژیم‌های مرتجع عرب باشد

جمیل مزمعاون دبیرکل جبهه مردمی برای آزادی فلسطین خطاب به رژیم‌های عربی که با اسرائیل عادی‌سازی روابط داشته‌اند گفت که دشمن صهیونیستی نمی‌تواند محافظی برای تاج و تخت شما باشد.

به گزارش ایکنا به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی جبهه مردمی برای َآزادی فلسطین، جمیل مزهر امروز شنبه در دیدار با فلسطینیان ساکن اردوگاه‌های النیرب و حندرات در استان حلب سوریه افزود: چشم ملت‌های مسلمان به قدس و فلسطین دوخته است و اجازه نمی‌دهند اوضاع اینگونه باقی بماند.

وی با بیان اینکه ملت‌های مسلمان عادی‌سازی روابط یا ائتلاف با رژیم صهیونیستی را نمی‌پذیرند، اضافه کرد: از این ملت‌ها، احزاب و جریان‌های آزادی‌خواه می‌خواهیم که با رژیم‌هایی که روابط خود را با دشمن صهیونیستی عادی کرده‌اند و یا برای برقراری ارتباط و ایجاد ائتلاف با اشغالگران می‌شتابند، مقابله کنند.

مرهز گفت: جهان شاهد تحولاتی است و دیگر این نظم ظالمانه را که براساس سرکوب ملت‌های مظلوم و ضعیف برقرار است، تحمل نمی‌کند و تلاش‌های بین‌المللی و جهانی برای تغییر این وضعیت و جایگزینی آن با جهانی چند قطبی بدون تسلط سرمایه‌داری جنایتکار در جریان است.

وی افزود: جبهه مردمی برای َآزادی فلسطین و مقاومت و همه ملت فلسطین به مبارزه و مقابله با اشغالگران تا رسیدن به اهداف ملت یعنی آزادسازی سرزمین فلسطین و بازگشت آوارگان و پناهندگان فلسطینی ادامه می‌دهند.

مزهر تصریح کرد: ساکنان اردوگاه‌های فلسطینی در سوریه، لبنان و اردن، حق بازگشت به سرزمین خود را با هیچ چیز دیگری مبادله نمی‌نند و این حقی غیر قابل مبادله، مذاکره و چشم‌پوشی است.

انتهای پیام
captcha