خدشه‌دار کردن امنیت بازی در زمین دشمن است
کد خبر: 4087528
تاریخ انتشار : ۰۱ مهر ۱۴۰۱ - ۲۳:۱۰

خدشه‌دار کردن امنیت بازی در زمین دشمن است

امام‌جمعه ارومیه گفت: کسانی که به امنیت ملی صدمه می‌زنند، در زمین دشمنان این ملت و نظام بازی می‌کنند.

خدشه‌دار کردن امنیت بازی در زمین دشمن استبه گزارش ایکنا از آذربایجان غربی، حجت‌الاسلام سید مهدی قریشی امام‌جمعه ارومیه 1 مهر در خطبه‌های نماز جمعه که مصلی امام‌خمینی ارومیه با حضور اقشار مختلف برگزار شد، اظهار کرد: دشمنان ملت ایران و عامل بدبختی میلیون‌ها نفر، هیچ‌گاه خیر و صلاح ما را نمی‌خواهند.

وی با اشاره به اینکه، دشمنان نظام و انقلاب در حوادث اخیر نقش دایه مهربان‌تر از مادر را بازی کردند، گفت: منافقان و گروهک‌های تروریستی حامی اغتشاشگران هستند و سعی می‌کنند به ناآرامی‌ها دامن بزنند..

حجت‌الاسلام قریشی با تاکید بر اینکه خواست دشمن ایجاد تفرقه قومی و مذهبی در ایران اسلامی است، بنابراین باید در مواجهه با این توطئه هوشمندانه رفتار کنیم، ادامه داد: نباید در فتنه قومی و مذهبی درگیر شویم.

نماینده ولی‌فقیه در آذربایجان غربی با بیان اینکه علمای اهل سنتی به آتش زدن قرآن کریم و اهانت به ساحت مقدس پیامبر مکرم اسلام (ص) راضی نیستند همچنین آن را عملی و قلبی یک حرکت قبیح می‌دانند، اضافه کرد: زنان و مردان متدین اهل سنت نیز این حرکت را تایید نمی‌کنند.

وی بر لزوم حمایت همه‌جانبه از نیروی انتظامی تاکید کرد و گفت: سربازان جان‌برکف نیروی انتظامی برای دفاع از نظام و تامین امنیت عمومی با تمام توان تلاش می‌کنند و هرگز در انجام وظایف محوله کوتاهی نمی‌کنند.

انتهای پیام
captcha