واکنش امام حمعه دهدشت به اغتشاشات اخیر
کد خبر: 4087479
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۰۱ مهر ۱۴۰۱ - ۱۶:۴۷

واکنش امام حمعه دهدشت به اغتشاشات اخیر

امام جمعه دهدشت با بیان اینکه امروز دشمن رویه خود را تغییر داده تا جایی که شهر ما را تحت تاثیر این آشوب‌ها قرار داده است، گفت: از حوادث تلخ به وجود آمده اظهار تاسف می‌کنیم، اما باید مراقب باشیم، دشمن دنبال پروژه بی‌ثباتی و آشوب و اخلال در زندگی‌ها است.

حجت‌الاسلام علی وحدانی‌فر، امام جمعه دهدشت

به گزارش ایکنا از کهگیلویه و بویراحمد، حجت‌الاسلام علی وحدانی‌فر، امام جمعه دهدشت امروز، یکم مهرماه در خطبه‌های نماز جمعه این هفته دهدشت، یکی از مصادیق مهم تقوی را تقوی فضای مجازی عنوان و اظهار کرد: گاها ارسال برخی شایعات فضای مجازی باعث بدبینی به حکومت دینی و تبلیغ علیه دین می‌شود، نباید هر خبری را بدون منبع موثق ارسال کرد، فردا روزی همه باید در محضر خدای متعال پاسخگو باشیم.دلیلی ندارد اگر با کسی همفکر و هم عقیده نیستیم بر علیه او حرف ناصواب بیان کنیم و انتشار بدهیم.

وی با اشاره به حضور رئیس جمهور کشورمان در مجمع عمومی سازمان ملل متحد، افزود: در این تریبون جهانی به دشمنان جهان گفته شد تفکر سلیمانی همچنان ادامه دارد.فرصت عضویت ایران در پیمان شانگ‌های برای کشور مهم است، با توجه به ذخایر عظیم فکری، معدنی، انرژی و کریدور جمهوری اسلامی، برای شانگهای مهم بود که ایران عضو آن شود و این کمتر از یک‌سال اتفاق افتاد.اکنون که شرایط جهانی روسیه و چین را مقابل اروپا و آمریکا قرار داده، این عضویت برای ایران مهم است و باید از این ظرفیت بهره کافی را ببریم.

امام جمعه دهدشت با بیان اینکه هفته دفاع مقدس به عنوان دفاع از ارزش‌های انسانی و تمامیت ارضی و دفاع از شرف و دین و عزت جمهوری اسلامی ایران است، تصریح کرد: زمانی که چیزی نداشتیم هیمنه استکبار را به خاک کشاندیم، امروز فرزندان امت حزب‌الله به رهبری امام کاری کردند در هر کجای دنیا دشمن بخواهد نقشه‌ای طراحی کند باید از ملت ایران اجازه بگیرد.

حجت‌الاسلام وحدانی‌فر ابراز کرد: روزی صیادان ما برای گرفتن ماهی از خلیج فارس باید از دشمن اجازه می‌گرفتند اما امروز دشمن برای عبور از خلیج فارس باید فارسی صحبت کند و اجازه ندارد کیلومترها به سرزمین ما نزدیک شود و این‌ها همه از دفاع مقدس است.

وی بیان کرد: این روزها در جنگ تلخ روایت‌ها قرار داریم، دشمن شمشیر از غلاف بیرون کشانده و با یک برنامه‌ریزی بسیار سنگین و جنگ تمام عیار رسانه‌ای به جنگ با اعتقادات و ارزش‌های ایران اسلامی آمده است.امروز دشمن رویه خود را تغییر داده تا جایی که شهر ما را تحت تاثیر این آشوب‌ها قرار داده است، از حوادث تلخ به وجود آمده اظهار تاسف می‌کنیم، اما باید مراقب باشیم، دشمن دنبال پروژه بی‌ثباتی و آشوب و اخلال در زندگی‌ها است.مسئله، مسئله حجاب نیست، چراکه اگر دفاع از حقوق زن بود چادر از سر خانم‌ها نمی‌کشیدند، هدف، اسلام اهل بیتی است.

امام جمعه دهدشت یادآور شد: خسارت زدن به اموال عمومی، تخریب بانک‌ها، آتش‌زدن پرچم جمهوری اسلامی، تعرض به ماموران انتظامی و... آیا این‌ها دلشان برای ایران می‌سوزد؟ والدین مراقب فرزندان خویش باشند تا در این تجمعات شرکت نکنند.صف منتقدین و آشوبگران از هم جداست، حضور کسانی که لر زبان نیستند در آشوب‌ها نشانه آشکار فتنه و آشوب از خارج شهرستان است، به خانواد‌ه‌های داغدیده تسلیت عرض می‌کنم، امروز شهر ما نیاز به آرامش دارد.

انتهای پیام
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
گرشاسبی
|
Finland
|
۱۴۰۱/۰۷/۰۷ - ۱۴:۵۵
0
0
آمریکا را محکوم کنید
captcha