برگزاری پویش نذر خون در گلستان
کد خبر: 4085845
تاریخ انتشار : ۲۴ شهريور ۱۴۰۱ - ۲۲:۲۰
همزمان با اربعین حسینی؛

برگزاری پویش نذر خون در گلستان

مدیر کل انتقال خون گلستان گفت: در روز اربعین حسینی انتقال خون استان در پویش نذر خون از جاماندگان این سفر معنوی خونگیری انجام می‌دهد.

نذر خون در اربعین

به گزارش ایکنا از گلستان، به نقل از روابط عمومی انتقال خون گلستان فاطمه محمدی، مدیر کل انتقال خون گلستان گفت: در روز اربعین حسینی انتقال خون استان در پویش نذر خون از جاماندگان این سفر معنوی خونگیری انجام می‌دهد.
مدیرکل انتقال خون گلستان گفت: مرکز اهدای خون گرگان در اداره کل انتقال خون در خیابان ۵ آذر از ساعت هشت و سی دقیقه صبح تا یک و سی دقیقه بعدازظهر فعال است.

محمدی گفت: مرکز اهدای خون علی آباد کتول در خیابان امام خمینی ۱۵ از ساعت ۹ صبح تا یک بعدازظهر برای خونگیری از دلدادگان حسینی آماده است.

مدیر کل انتقال خون گلستان افزود: مرکز اهدای خون گنبدکاووس نیز از هشت صبح تا یک و سی دقیقه بعدازظهر در خیابان ۱۷ شهریور شرقی جنب بخشداری مهیای خدمات‌رسانی است.

وی همچنین از تیم سیار خونگیری از ساعت هفت عصر تا ۱۲ شب در محله اوقان گالیکش خبر داد و گفت: گلستانی‌ها می‌توانند علاوه بر مراجعه حضوری با استفاده از سامانه اینترنتی نوبت‌دهی اهدای خون‌حضور خود را از پیش اعلام نمایند.

محمدی گفت: سامانه نوبت‌دهی به آدرس nobatdehi.ibto.ir در اختیار اهداکنندگان قرار دارد که می‌توانند با انتخاب استان، شهرستان و مرکز اهدای خون ساعت مراجعه خود را اعلام کنند.

 

انتهای پیام
captcha