ارائه خدمات به زائران اربعین در موکب شهدای مدافع حرم کهگیلویه‌وبویراحمد
کد خبر: 4083004
تاریخ انتشار : ۱۳ شهريور ۱۴۰۱ - ۰۸:۵۰
مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان کهگیلویه‌وبویراحمد:

ارائه خدمات به زائران اربعین در موکب شهدای مدافع حرم کهگیلویه‌وبویراحمد

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان کهگیلویه‌وبویراحمد گفت: ۳۰ هزار بطری آب معدنی جهت توزیع بین زائران حضرت اباعبدالله الحسین(ع) در موکب شهدای مدافع حرم در مرز شلمچه تهیه شده است.

حجت‌الاسلام عباس نصیرالاسلامی، مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان کهگیلویه‌وبویراحمد

حجت‌الاسلام عباس نصیرالاسلامی، مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان کهگیلویه‌وبویراحمد در گفت‌وگو با ایکنا از کهگیلویه‌وبویراحمد اظهار کرد: 30 هزار بطری آب معدنی جهت توزیع بین زائران حضرت اباعبدالله الحسین(ع) در موکب شهدای مدافع حرم در مرز شلمچه تهیه شده است.

وی افزود: اداره‌کل اوقاف و امور خیریه استان کهگیلویه‌وبویراحمد با همکاری اوقاف و امور خیریه استان بوشهر در قالب موکب شهدای مدافع حرم در مرز شلمچه به ارائه خدمات به زائران خواهد پرداخت.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان کهگیلویه‌وبویراحمد بیان کرد: اسکان، توزیع شربت و آب معدنی، پذیرایی و خدمات بهداشتی و فرهنگی از جمله اقدامات این اداره‌کل در موکب شهدای مدافع حرم است. با اقدامات انجام شده موکب‌ شهدای مدافع حرم از ۱۵ تا ۳۰ شهریورماه به‌صورت ۲۴ ساعته در خدمت زائران اربعین حسینی خواهد بود.

حجت‌الاسلام نصیرالاسلامی گفت: اربعین حسینی کهکشانی بوده که خداوند متعال در آسمان تشیع قرار داده است و ما می‌توانیم با این کهکشان راه سعادتمندی را بهتر پیدا کنیم. اربعین، نگاهی مجدد به عاشوراست و مروری دوباره بر مضامین بلند خطبه‌های آتشین عقیله بنی هاشم زینب کبری(س) و اسیر آزادی بخش حضرت امام سجاد(ع) است.

انتهای پیام
captcha