رتبه‌بندی بیش از ۳۲ هزار معلم کرمانی انجام می‌شود
کد خبر: 4081982
تاریخ انتشار : ۰۸ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۴:۲۳

رتبه‌بندی بیش از ۳۲ هزار معلم کرمانی انجام می‌شود

مدیر کل آموزش و پرورش استان کرمان بیان کرد: ۸۰۶ هزار نفر از معلمان در سطح کشور شامل رتبه‌بندی می‌شوند که این آمار در استان ۳۲ هزار و ۵۰۸ نفر است که باید مدارک و مستندات خود را در سامانه بارگذاری کنند.

جلسه رتبه‌بندی معلمانبه گزارش ایکنا از کرمان، رضا رضایی، مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان امروز، ۸ شهریورماه در نشست خبری که به مناسبت هفته دولت برگزار شد، با گرامیداشت یاد شهدا، به ارائه گزارشی از عملکرد هشت ماهه گذشته پرداخت و گفت: اختتامیه دومین جشنواره فرهنگی هنری علمدار با حضور وزیر آموزش و پرورش و برگزاری یادواره مدیرکل شهید آموزش و پرورش استان کرمان با همکاری بسیج فرهنگیان برای نخستین بار در استان از جمله اقدامات انجام شده است.

وی با اشاره به اجرای طرح پنجشنبه‌های شهدایی در استان کرمان با اولویت شهدای دانش‌آموز و معلم در کرمان، گفت: طرح روخوانی و روانخوانی قرآن در تابستان امسال در کرمان اجرا شد.

رضایی با بیان اینکه با اجرای طرح نذر خدمت با همکاری ۲ هزار و ۵۶۰ آموزگار، ۴۲۷ نفر آموزگار صرفه‌جویی شده است، از راه‌اندازی ۹۸۶ پایگاه‌های مطالعاتی برای تثبیت یادگیری و آمادگی دانش‌آموزان برای کنکور خبر داد و گفت: تشکیل کارگروه کیفیت‌بخشی آموزشی، تجهیز هنرستان‌های استان، ثبت رکورد بیش‌ از ۵ هزار ۴۰۰ بازدید از روند آموزش حضوری در مدارس استان، کسب رتبه اول جشنواره جوان خوارزمی در بیست و سومین دوره جشنواره و ... از جمله اقدامات انجام شده است.

وی در ادامه با اشاره به جذب مشارکت بنگاه‌های اقتصادی و معادن استان برای کیفیت بخشی به امور آموزشی و فرهنگی به‌ویژه در مناطق محروم، گفت: اگر بنگاه‌های اقتصادی کرمان در راستای مسئولیت اجتماعی خود آموزش و پرورش را مورد توجه قرار دهند، کیفیت فعالیت‌های فرهنگی و پرورشی بهتر خواهد شد.

مدیر کل آموزش و پرورش استان کرمان با بیان اینکه در اعتبارات سفر رئیس‌جمهور یک‌هزار و ۷۰۰ میلیارد تومان به آموزش و پرورش استان اختصاص یافت گفت: بخشی از این اعتبار برای پروژه‌های نیمه تمام در نظر گرفته شده است که طی سه سال آینده به اتمام می‌رسد.

وی با اشاره به سفرهای وزیر آموزش و پرورش به کرمان، گفت: رسیدن فضای آموزشی استان و شهرستان کرمان به متوسط کشوری ظرف مدت سه سال، در نظر گرفتن ۱ میلیارد تومان برای هر یک از ۷ شهرستان جنوبی استان، ایجاد مجتمع‌های هنرستانی در شهرستان‌های شرقی استان، ساخت مجتمع‌های حیات طیبه در استان، جذب مشارکت خیرین، ایجاد تفاهم‌نامه مشارکتی و عدالت محور شهید سلیمانی برای ساخت زمین والیبال ساحلی و زمین‌های چمن در مدارس پسرانه و ۱۱ سوله ورزشی در مدارس دخترانه، ساخت اردوگاه بین‌المللی راهیان‌نور دانش‌آموزی شهید سلیمانی و ... از جمله اقدامات مهم انجام شده است.

رضایی از طرح جهاد تدریس با همکاری بسیج فرهنگیان خبر داد و در ادامه با اشاره به ایمن‌سازی مدارس گفت: از اول مهر در استان کرمان بخاری نفتی نخواهیم داشت. همچنین کلاس‌ها با برنامه‌ریزی انجام شده و حفظ دستورالعمل‌های بهداشتی به صورت حضوری خواهد بود.

وی با بیان اینکه تمرکز در سطح استان برای سال جدید بر پروژه مهر است، به پروژه نقل و انتقالات معلم‌ها اشاره کرد و افزود: فرایند آن از دو ماه گذشته شروع شده و بالغ بر ۵ هزار و ۵۰۰ نفر در آن‌ها شرکت کردند و مهمترین نکته برای نقل و انتقالات موضوع عدالت است.

رضایی به رتبه‌بندی معلمان نیز اشاره کرد و گفت: ۸۰۶ هزار نفر در سطح کشور شامل این رتبه‌بندی می‌شوند که این آمار در استان ۳۲ هزار و ۵۰۸ نفر است که باید مدارک و مستندات خود را در سامانه بارگذاری کنند.

انتهای پیام
captcha