برگزاری ۳۵۰ ویژه برنامه به مناسبت هفته بسیج ادارات در گلستان
کد خبر: 4080932
تاریخ انتشار : ۰۴ شهريور ۱۴۰۱ - ۲۲:۰۸

برگزاری ۳۵۰ ویژه برنامه به مناسبت هفته بسیج ادارات در گلستان

مسئول بسیج کارمندان و ادارات سپاه نینوای گلستان گفت: ۳۵۰ ویژه برنامه همزمان با هفته بسیج ادارات در گلستان برگزار خواهد شد.

ویژه برنامه هفته بسیج ادارات در گلستان

به گزارش ایکنا از گلستان، سرهنگ امیر ناظری، مسئول بسیج کارمندان و ادارات سپاه نینوای گلستان امروز، ۴ شهریور در جمع خبرنگاران گفت: ۳۵۰ ویژه برنامه به همت بسیج ادارات و کارمندان در گلستان برگزار خواهد شد.

مسئول بسیج کارمندان و ادارات سپاه نینوای گلستان گفت: رزمایش گروه‌های جهادی و اعزام ۹۵ گروه جهادی به مناطق محروم و برپایی ۲۰۰ میز جهادی به مناسبت به هفته بسیج ادارات در گلستان برگزار می‌شود.

سرهنگ ناظری افزود: همایش فرماندهان پایگاه‌ها مدیران و روسای ادارات ۶ شهریور در حسینیه عاشقان ثارالله سپاه گرگان با سخنرانی فرمانده سپاه نینوا و معاون سیاسی و امنیتی استاندار گلستان برگزار می‌شود.

سرهنگ ناظری از ویژه برنامه نذرخون توسط کارمندان استان خبر داد و افزود: کارمندان در این برنامه با مراجعه به سازمان انتقال خون، خون خود را اهدا خواهند کرد.

مسئول بسیج کارمندان و ادارات سپاه نینوای گلستان گفت: یادواره شهدای کارمند در گالیکش و علی‌آباد از دیگر برنامه‌های این هفته است و در حاشیه هر یادواره شهدا ویژه برنامه‌های فرهنگی نظیر آزادی زندانیان غیرعمد، تهیه بسته‌های معیشتی و اهدای جهیزیه از جمله برنامه‌های پیش‌بینی شده در این ایام برشمرد.

سرهنگ ناظری رزمایش کمک‌های مومنانه و تهیه لوازم التحریر با توجه به نزدیک شدن شروع سال تحصیلی دانش‌آموزان از دیگر برنامه‌های هفته بسیج ادارات برشمرد و گفت: تجلیل از خانواده‌های معظم شهدای کارمند، تجلیل از بسیجیان کارمند نمونه، تجدید پیمان با آرمان‌های امام و شهدا با حضور سازمان یافته در گلزارهای شهدا از دیگر برنامه‌های بسیج ادارات و کارمندان در این هفته است.

انتهای پیام
captcha