اختصاص ۶۵۰۰ میلیارد تومان به حوزه عمرانی لرستان
کد خبر: 4080731
تاریخ انتشار : ۰۳ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۹:۴۵

اختصاص ۶۵۰۰ میلیارد تومان به حوزه عمرانی لرستان

استاندار لرستان از اختصاص ۶۵۰۰ میلیارد تومان اعتبار به طرح‌های عمرانی لرستان در دولت سیزدهم خبر داد و گفت: در همین مدت ۱۰ هزار میلیارد تومان تسهیلات ریالی در اختیار استان قرار داده شد.

فرهاد زیویار، استاندار لرستانبه گزارش ایکنا از لرستان، فرهاد زیویار، استاندار لرستان، در شورای اداری لرستان که امروز، سوم شهریور با حضور محمدباقر قالیباف، رئیس مجلس شورای اسلامی در استانداری لرستان برگزار شد، با گرامی‌داشت یاد و خاطره شهدای هفته دولت، اظهار کرد: شهیدان رجایی و باهنر الگوی صداقت و خدمت به مردم بودند.

وی با اشاره به اینکه بهترین فصل و نقطه آغاز کار و خدمت به لرستان سفر رئیس‌جمهور به استان بود، اضافه کرد: ماحصل سفر رئیس‌جمهور به استان لرستان ۱۷۵ مصوبه بود و با تکمیل و به سرانجام رسیدن آن بخش مهمی از مشکلات استان برطرف خواهد شد.

زیویار با اشاره به اینکه سفر رئیس مجلس شورای اسلامی سفر به شهرستان‌های استان بود، اضافه کرد: در این سفر بر اجرایی شدن مصوبات سفر رئیس‌جمهور به استان لرستان تاکید شد که نشان از همراهی، هماهنگی و همدلی دولت و مجلس شورای اسلامی است.

استاندار لرستان فلسفه دولت سیزدهم را خدمت به مردم دانست و گفت: این دولت به‌دنبال آن است که غیر از ارتباطات مادی، می‌خواهد رابطه دولت و ملت را تقویت کند که در این راستا مسئولان خودشان در بین مردم حاضر می‌شوند تا در خدمت به مردم گام بردارند.

وی با اشاره به اینکه در طول یک‌سال گذشته و طی سفر ریاست جمهوری به استان لرستان ۶۵۰۰ میلیارد تومان اعتبارات به طرح‌های عمرانی لرستان اختصاص یافته است، اضافه کرد: در همین مدت ۱۰ هزار میلیارد تومان تسهیلات ریالی نیز در اختیار انسان داده شد که نتیجه این اعتبارات و طبق گزارش مجمع بیمه، ماحصل این اعتبارات افزایش شش هزار بیمه شده و افزایش شش رتبه‌ای استان لرستان است.

انتهای پیام
captcha