اجرای طرح «شباب‌الرضا(ع)» در 3 شهرستان جنوب کرمان
کد خبر: 4080092
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۰۱ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۷:۱۸

اجرای طرح «شباب‌الرضا(ع)» در 3 شهرستان جنوب کرمان

دبیر طرح ملی تلاوت قرآن گفت: سه شهرستان عنبرآباد، جیرفت و کهنوج در جنوب کرمان به طرح ملی تلاوت قرآن کریم، شباب‌الرضا(ع) پیوستند.

طرح ملی تلاوت قرآنبه گزارش ایکنا به نقل از روابط عمومی طرح ملی تلاوت قرآن، حسین مقدم‌کیا، دبیر طرح ملی تلاوت قرآن در آیین پیوستن شهرستان‌های عنبرآباد، جیرفت و کهنوج به یازدهمین دوره طرح ملی تلاوت قرآن افزود: شهرستان‌های جیرفت و کهنوج برای نخستین بار به این طرح پیوسته و عنبرآباد، دومین سالیست که این طرح را اجرا می‌کند.

وی با اشاره به استعدادهای قرآنی این مناطق ادامه داد: بررسی‌ها و تجربه نشان می‌دهد جنوب کرمان به ویژه شهرستان‌هایی چون عنبرآباد از ظرفیت‌های بالایی در نشر فرهنگ قرآنی برخوردار است و چون رویکرد و هدف اصلی طرح ملی تلاوت، کشف استعدادهای نهفته بین نوجوانان و جوانان است، قطعا با اجرای طرح شباب‌الرضا(ع) شاهد کشف، شناسایی و هدایت استعدادهای این مناطق خواهیم بود.

دبیر طرح ملی تلاوت قرآن کریم کشور درباره رویکرد قرآنی طرح در شهرهای مرزی، گفت: توجه به ارتقای شاخص‌های قرآنی در مناطق مرزی، سیاست راهبردی طرح ملی تلاوت قرآن است، چراکه استعداد‌های نهفته‌ای در شهرستان‌های مرزی وجود دارد.

وی با اشاره به تمدید زمان ثبت‌نام در طرح ملی تلاوت تا 10 شهریورماه، تأکید کرد: شرکت در این طرح، فرصت خوبی برای نوجوانان و جوانان علاقه‌مندان در سراسر کشور مهیا می‌کند.

یادآور می‌شود، یازدهمین دوره طرح ملی تلاوت قرآن کریم شباب‌الرضا(ع) امسال به دو صورت حضوری و مجازی برگزار می‌شود و علاقه‌مندان برای ثبت‌نام می‌توانند از طریق تارنمای melitelavat.ir اقدام کنند. همچنین طی این طرح آموزش به صورت تقلیدی از قاریان برجسته انجام می‌گیرد، پس از ثبت‌نام تا پایان شهریورماه 12 جلسه آموزشی شامل  جلسات وبیناری، جلسه برای خانواده‌ها، جلسات توجیهی و جلسات با حضور استاد، برگزار می‌شود و قرآن‌آموز پس از شرکت در این کلاس‌ها و اتمام دوره، در آزمون‌های پایان دوره به منظور سنجش برای حضور در دوره مقدماتی، شرکت می‌کنند.

همچنین در خبر دیگری از این طرح آمده است؛ یاسوج نیز به طرح ملی تلاوت قرآن کریم شباب‌الرضا(ع) پیوست و با این امر زمینه برای ثبت‌نام نوجوانان و جوانان در یاسوج و استان کهگیلویه و بویراحمد و شهرستان‌های این استان چون بویراحمد، گچساران، کهگیلویه، بهمئی و دنا فراهم شده است.

انتهای پیام
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
امیرحسین امیری
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴۰۱/۰۶/۰۲ - ۱۲:۱۰
0
1
بسیارعالی
captcha