«نهضت ترجمه و مفاهیم» تا پایان شهریورماه در خراسان شمالی ادامه دارد
کد خبر: 4079817
تاریخ انتشار : ۳۱ مرداد ۱۴۰۱ - ۰۹:۲۹

«نهضت ترجمه و مفاهیم» تا پایان شهریورماه در خراسان شمالی ادامه دارد

مدیر کل تبلیغات اسلامی خراسان شمالی گفت: «نهضت ترجمه و مفاهیم» در خراسان شمالی تا پایان شهریور ماه سال جاری ادامه دارد.

حجت الاسلام حمید رفیعی، مدیر کل تبلیغات اسلامی خراسان شمالیحجت‌الاسلام حمید رفیعی، مدیر کل تبلیغات اسلامی خراسان شمالی، در گفت‌وگو با ایکنا، با اشاره به اینکه طرح «نهضت ترجمه و مفاهیم» در خراسان شمالی از اول تیرماه سال جاری آغاز شد، اظهار کرد: ثبت نام این طرح در تیرماه انجام شد که از اول مردادماه شروع کلاس‌ها بود و تا پایان شهریورماه امسال نیز کلاس‌ها ادامه داد.

وی با بیان اینکه در این دوره ترجمه و مفاهیم سطح یک تا 4 آموزش داده می‌شود که سطح یک عمومی و سطوح بعدی تخصصی هستند، افزود: 500 نفر از فعالان قرآنی استان در این طرح شرکت کردند که از تمام شهرستان‌های استان در این طرح حضور دارند.

مدیر کل تبلیغات اسلامی خراسان شمالی با اشاره به اینکه برای شرکت کنندگان برای شرکت در هر یک از سطوح یک تا 4 باید سطح قبلی را گذرانده باشند، اضافه کرد: بیش از 65 درصد شرکت کنندگان در این طرح خانم‌ها هستند.

حجت‌الاسلام رفیعی با بیان اینکه توانمندسازی مربیان قرآنی استان یکی از اهداف برگزاری طرح «نهضت ترجمه و مفاهیم» است، تصریح کرد: در پایان دوره از شرکت کنندگان آزمون گرفته می‌شود و به افرادی که حد نصاب نمره را کسب کنند، گواهینامه پایان دوره اعطا می‌شود.

انتهای پیام
captcha