تجلیل از گروه‌های جهادی برتر در جشنواره شهید رجایی کرمان
کد خبر: 4079489
تاریخ انتشار : ۲۹ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۹:۳۸

تجلیل از گروه‌های جهادی برتر در جشنواره شهید رجایی کرمان

معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار کرمان گفت: در راستای ترویج فرهنگ و روحیه کار جهادی، امسال در جشنواره شهید رجایی از سه گروه برتر تجلیل به عمل خواهد آمد.

علی بیگ‌‌‌زاده معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار کرمان

به گزارش ایکنا از کرمان و به نقل از روابط عمومی استانداری، علی بیگ‌‌‌زاده، معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار کرمان امروز، ۲۹ مردادماه در شورای راهبری توسعه مدیریت استان کرمان با اشاره به آغاز هفته دولت از چهارشنبه ۲ شهریورماه، بیان کرد: افتتاح و یا کلنگ‌زنی پروژه‌های هفته دولت منوط به تکمیل بودن و پیوست‌های قانونی است.

وی بیان کرد: آغازین روز هفته دولت در مرکز استان و دیگر شهرستان‌ها با حضور مدیران و مسئولان دولتی در گلزارهای شهدا و غبارروبی و عطرافشانی قبور مطهر شهیدان همراه خواهد بود.

بیگ‌زاده از دیدار و سرکشی مدیران دستگاه‌های اجرایی با خانواده شهدا و ایثارگران طی هفته دولت نام برد و گفت: ترجیحا این دیدارها با خانواده شهدا و ایثارگران دستگاه‌ مربوطه خواهد بود. همچنین قدرشناسی و تقدیر از کارمندان باید در دستور کار همه دستگاه‌های اجرایی قرار گیرد.

معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار کرمان با اشاره به برگزاری جشنواره شهید رجایی افزود: با توجه به تاکید رهبر معظم انقلاب بر جهاد تبیین و در راستای ترویج فرهنگ و روحیه کار جهادی، امسال در جشنواره شهید رجایی از سه گروه برتر تجلیل به عمل خواهد آمد.
    
بیگ‌زاده گفت: براساس شاخص‌های عمومی و اختصاصی، دستگاه‌هایی به عنوان برتر معرفی می‌شوند، ضمن اینکه دستگاه‌هایی که طی یک سال گذشته رشد قابل ملاحظه‌ای داشته‌اند به عنوان دستگاه قابل تقدیر اعلام می‌شوند.

انتهای پیام
captcha