فراخوان همایش سیره علوی با رویکرد جهاد تبیین و شعار سال
کد خبر: 4078846
تاریخ انتشار : ۲۷ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۳:۲۲

فراخوان همایش سیره علوی با رویکرد جهاد تبیین و شعار سال

فراخوان دوازدهمین همایش ملی سیره علوی با رویکرد جهاد تبیین و شعار سال ۱۴۰۱ منتشر شد.

اعلام فراخوان همایش ملی سیره علوی با رویکرد جهاد تبیین و شعار سال

به گزارش ایکنا، دوازدهمین همایش ملی سیره علوی با رویکرد جهاد تبیین و شعار سال ۱۴۰۱ توسط دانشگاه آزاد اسلامی لرستان با همکاری بنیاد بین‌المللی غدیر برگزار می‌شود.

«جهاد تبیین در آئینه سیره علوی» و «شعار سال ۱۴۰۱» دو موضوع اصلی این همایش هستند. محورهای موضوع «جهاد تبیین در آئینه سیره علوی» شامل؛ سیره عملی علی(ع) در جهاد تبیین؛ الزامات جهاد تبیین در نهج‌البلاغه و سیره علوی؛ بصیرت، دشمن‌شناسی و استکبارستیزی؛ جهاد تبیین و تربیت اسلامی؛ جهاد تبیین و تربیت شهروندی؛ جهاد تبیین و تربیت سیاسی؛ جهاد تبیین و حجاب و عفاف؛ جهاد تبیین و وظایف اقشار مختلف جامعه؛ جهاد تبیین، ارزش‌ها و آرمان‌های انقلاب اسلامی؛ ظرفیت‌ها و قابلیت‌های موجود در راستای تحقق اهداف و الزامات جهاد تبیین؛ آسیب شناسی و موانع اجرای جهاد تبیین و سایر موارد (با محوریت جهاد تبیین با استناد به سیره و گفتار علوی) است.

محورهای موضوع «شعار سال ۱۴۰۱» نیز شامل؛ تولید دانش بنیان و اشتعال آفرین در سیره و گفتارعلوی؛ راهکارهای مقابله با موانع تولید؛ مبارزه با فساد اقتصادی در حکومت علوی؛ الگوهای بهبود فضای کسب و کار در سیره علوی؛ کارآفرینی و اشتغالزایی در سیره علوی؛ کنترل بازار و نظارت و بازرسی؛ مبانی و الزامات اخلاق تجاری درسیره علوی؛ مبارزه با گرانفروشی و احتکار با استناد به سیره و گفتار علوی؛ الگوی توسعه اقتصادی پایدار با استناد به سیره و گفتار علوی و سایر موارد (با محوریت شعار سال با استناد به سیره و گفتارعلوی) است.

پژوهشگران تا یکم مهر سال جاری فرصت دارند مقاله‌های خود را از طریق سایت همایش به نشانی https://khorramabad.iau.ir/sirehal و یا پست الکترونیک  Sirehalavi12@yahoo.com و یا به نشانی خرم‌آباد، کیلومتر ۵ جاده تهران، دانشگاه آزاد اسلامی واحد خرم‌آباد، ساختمان شهید توکل مصطفی‌زاده، طبقه سوم ارسال کنند.

مراسم اختتامیه دوازدهمین همایش ملی سیره علوی با رویکرد جهاد تبیین و شعار سال ۱۴۰۱ نیز 18 آبان‌ماه برگزار خواهدشد.

اعلام فراخوان همایش سیره علوی با رویکرد جهاد تبیین و شعار سال

انتهای پیام
captcha