قاتل جوان با گذشت خانواده نیکوکار بمی از اعدام رهایی یافت
کد خبر: 4075323
تاریخ انتشار : ۱۱ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۲:۲۹
در راستای پویش به عشق حسین(ع)می‌بخشم؛

قاتل جوان با گذشت خانواده نیکوکار بمی از اعدام رهایی یافت

رئیس کل دادگستری استان کرمان بیان کرد: در راستای پویش به عشق حسین می‌بخشم یک فقره پرونده قتل عمد با همت طلایه‌دار صلح استان کرمان و شهرستان بم منجر به جلب رضایت اولیا دم و رهایی محکوم از قصاص شد.

حجت الاسلام  ابراهیم حمیدی رئیس کل دادگستری کرمان

به گزارش ایکنا از کرمان و به نقل از روابط عمومی دادگستری، حجت‌الاسلام ابراهیم حمیدی، رئیس کل دادگستری استان کرمان بیان کرد: در راستای پویش به عشق حسین می‌بخشم یک فقره پرونده قتل عمد با همت طلایه‌دار صلح استان کرمان و شهرستان بم منجر به جلب رضایت اولیا دم و رهایی محکوم از قصاص شد.

وی افزود: قاتل که فردی جوان است چهار سال پیش به دلیل عدم کنترل خشم مرتکب یک فقره قتل شده بود، در آستانه اجرای حکم قصاص به احترام ایام ماه محرم و احترام امام حسین(ع) از طرف مادر و پدر مقتول مورد بخشش قرار گرفت.

نماینده عالی قوه قضاییه در استان ضمن تشکر از این اقدام خداپسندانه خانواده نیکوکار بمی، افزود: والدین مقتول اعلام کردند تنها با قصاص قاتل فرزندمان آرام می‌گرفتیم، اما با حضور درمراسم عزاداری اباعبدالله الحسین(ع) و با شنیدن مرثیه‌سرایی و نوحه‌خوانی مداحان و ذاکران امام حسین(ع)، یک مرتبه پس از چند سال پافشاری برای اجرا حکم قصاص به عشق امام حسین(ع) و احترام به ماه محرم تصمیم به گذشت کردیم.

وی با اشاره به اینکه عفو و بخشش از بالاترین فضایل اخلاقی است، گفت: از زحمات و تلاش صلح یاران و طلایه داران صلح استان کرمان تشکر می‌کنم واز خداوند متعال توفیق روز افزون ایشان را مسئلت دارم.

گفتنی است، ستاد صبر استان کرمان فعال و صلح یاران و طلایه‌داران صلح به انجام وظایف خود مشغول بوده و در راستای پویش به عشق حسین می‌بخشم فعالیت آنان مضاعف شده است.

انتهای پیام
captcha