تسلیت دانشگاه علوم و معارف قرآن در پی درگذشت حجت‌الاسلام محمدی آشنانی
کد خبر: 4075046
تاریخ انتشار : ۱۰ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۲:۴۳

تسلیت دانشگاه علوم و معارف قرآن در پی درگذشت حجت‌الاسلام محمدی آشنانی

حجت‌الاسلام والمسلمین علی محمدی آشنانی، عضو هیئت علمی دانشگاه علوم و معارف قرآن کریم به دیدار حق شتافت.

به گزارش ایکنا، حجت‌الاسلام و المسلمین علی محمدی آشنانی، عضو هیئت علمی دانشگاه علوم و معارف قرآن کریم بر اثر عارضه قلبی دیدار حق را لبیک گفت.
وی همچنین به عنوان استادیار این دانشگاه، سال‌ها به عنوان رئیس دانشکده علوم قرآنی تهران، در خدمت به ساحت مقدس قرآن کریم فعال بود.
 
دریافت نشان علمی شیخ بهایی در یازدهمین دوره انتخاب پایان نامه سال دانشجویی کشور در مقطع دکتری، کسب عنوان پژوهشگر برتر اعضای هیئت علمی دانشکده‌های علوم قرآنی سراسر کشور، کسب عنوان برتر در جشنواره پژوهش نهج‌البلاغه ویژه استادان و ...، بخشی از افتخارات این استاد قرآن بود.
 
همچنین از خدمات ایشان می‌توان به دوران ریاست انجمن علمی قرآن و عهدین، دبیر شورای علمی سومین جشنواره دانشگاهی حکمت مطهر نهاد رهبری دانشگاه‌ها، بنیانگذار و ریاست پژوهشکده فرهنگ‌سازی قرآن کریم دانشکده علوم قرآنی تهران، بنیانگذار و ریاست آکادمی علوم و معارف قرآن برلین، رییس اداره همکاری‌های علمی و بین‌المللی دانشگاه علوم و معارف قرآن کریم و ... اشاره کرد.
 
از این رو دانشگاه علوم و معارف قرآن کریم این ضایعه بزرگ را محضر خانواده محترم و بیت مرحوم، شاگردان ایشان و همچنین جامعه علمی و قرآنی کشور تسلیت عرض نموده و برای ایشان، غفران الهی و همنشینی با اهل بیت عصمت و طهارت(ع) را از جانب پروردگار متعال مسئلت می‌نماید.
انتهای پیام
captcha