سومین دوره مسابقه عکاسی «رواق حسینی(ع)» برگزار می‌شود
کد خبر: 4073822
تاریخ انتشار : ۰۵ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۳:۵۹
به همت فرهنگسرای کار و تعاون؛

سومین دوره مسابقه عکاسی «رواق حسینی(ع)» برگزار می‌شود

فرهنگسرای کار و تعاون به‌مناسبت فرارسیدن ایام محرم و سوگواری سید و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله‌الحسین(ع) سومین دوره مسابقه عکاسی با عنوان «رواق حسینی(ع)» را با هدف تبیین بازشناسی فرهنگ عاشورایی و زنده نگه داشتن شورحسینی برگزار می‌کند.

مسابقه عکاسی رواق حسینی(ع)به گزارش خبرنگار افتخاری ایکنا، به نقل از  روابط عمومی فرهنگسرای کار و تعاون، داود حشمتی رئیس فرهنگسرای کار و تعاون در سخنانی اظهار کرد: مسابقه عکاسی «رواق حسینی(ع)» با هدف تجلیل از نقش آحاد جامعه در احیای سنت حسنه سیاه‌پوش کردن سردر و داخل منازل در ماه محرم برگزار می‌شود تا تصاویر ناب از این شکوه حسینی در سطح شهر ثبت و ضبط شود.

وی گفت: شرکت در این مسابقه برای عموم آزاد است و علاقه‌مندان می‌توانند عکس‌های گرفته شده توسط موبایل و یا دوربین عکاسی خود را به شماره 09124048792 واتساپ و با بارگذاری عکس در صفحات مجازی خود با هشتگ رواق_حسینی و تگ کردن آدرس اینستاگرام فرهنگسرا farhangsara-kar@ در مسابقه شرکت کنند.

حشمتی ادامه داد: شرکت‌کنندگان در مسابقه تا 27 مردادماه جاری فرصت دارند عکس‌های خود را (در صورت تمایل به همراه شرحی کوتاه (حداکثر 40 کلمه) درباره محل و موقعیت عکس، داستان عکس یا برداشت و حس صاحب عکس از آن صحنه) برای دبیرخانه ارسال کنند.

رئیس فرهنگسرای کار و تعاون گفت: آثار منتخب در صفحه رسمی فرهنگسرا  farhangsara_kar@ و در قالب نمایشگاه عکاسی در یکی از گالری‌های منتخب سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران به نمایش درخواهد آمد و به نفرات برگزیده به قید قرعه جوایزی اهدا خواهد شد.

حشمتی همچنین در مورد شرایط شرکت در مسابقه بیان کرد: هر عکاس می‌تواند حداکثر با دو فریم به‌صورت تک‌عکس در این مسابقه شرکت کند. آثار ارسالی باید رنگی و حجم فایل ارسالی باید حداکثر هفت مگابایت با پسوند JPG و با مود RGB باشد. ویرایش عکس‌ها در حد اصلاح رنگ و نور مجاز است. استفاده از اطلاعات و آثار رسیده برای چاپ در كتاب و ساير اقلام انتشاراتی و برگزاری نمايشگاه با ذكر نام صاحب اثر برای برگزاركننده مجاز است، ارسال عکس توسط اشخاص به منزله قبول مالکیت اثر و اصالت آن تلقی می‌شود. در غیر این صورت اثر مورد نظر در هر مرحله از مسابقه حذف و جوایز آن پس گرفته خواهد شد. همچنین تصمیم‌گیری در مورد مسائل پیش‌بینی‌ نشده به عهده دبیرخانه مسابقه مستقر در فرهنگسرای کار و تعاون است. هر عکاس باید مشخصات و شماره تماس خود را همراه با عکس‌های مسابقه به دبیرخانه ارسال کند.
 
وی گفت: علاقه‌مندان می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر به نشانی بزرگراه یادگار امام جنوب، تقاطع خیابان هاشمی، فرهنگسرای کار و تعاون مراجعه و یا با شماره دبیرخانه مسابقه 66029060 تماس بگیرند.

یادآور می‌شود، مسابقه عکاسی «رواق حسینی(ع)» به همت فرهنگسرای کار و تعاون و با مشارکت معاونت امور اجتماعی فرهنگی شهرداری منطقه 9 برگزار می‌شود.

آرزو قاسمی

انتهای پیام
captcha