آماده باش تیم‌های هلال‌احمر کرمان در پی بارش‌های اخیر
کد خبر: 4073711
تاریخ انتشار : ۰۵ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۰:۳۱

آماده باش تیم‌های هلال‌احمر کرمان در پی بارش‌های اخیر

معاون امدادونجات جمعیت هلال‌احمر استان کرمان از آماده باش تیم‌های امدادی این جمعیت در شهرستان‌های جنوبی، شرق و غرب استان خبر داد و گفت: در شهرستان ارزوئیه ۷ خانواده متأثر از بارندگی‌های اخیر امدادرسانی شدند.

آماده باش تیم‌های هلال‌احمر کرمان در پی بارش‌های اخیر

به گزارش ایکنا از کرمان و به نقل از روابط عمومی جمعیت هلال‌احمر، محمد امیرخانی، معاون امدادونجات جمعیت هلال‌احمر استان کرمان بیان کرد: در طی هشدارهای اخیر سازمان هواشناسی و مدیریت بحران استانداری نیروهای امدادی جمعیت هلال‌احمر در سراسر استان کرمان در حال آماده باش هستند.

وی با اشاره به امدادرسانی هلال‌احمر به ۷ خانواده متأثر از بارندگی‌های اخیر افزود: با توجه به شدت بارش‌ها تاکنون انبارهای امدادی شهرستان‌های منوجان، کهنوج، جیرفت، عنبرآباد، قلعه گنج، ریگان، بم، سیرجان، شهربابک و بردسیر تقویت و شارژ شدند.

امیرخانی در ادامه به مفقود شدن یک زن در شهرستان رودبارجنوب اشاره کرد و گفت: ۳ تیم جست‌وجو و نجات جمعیت هلال‌احمر با همراهی نیروهای بسیج از شب گذشته ۴ مردادماه در پی جست‌وجوی این مفقودی هستند.

وی با اشاره به پیدا شدن این مفقودی در لحظاتی پیش بیان کرد: در روز گذشته یک زن و شوهر چوپان در روستای عباس‌آباد قبل از شدت یافتن بارندگی‌ها در طوفان شدید گرفتار می‌شوند که زن چوپان مفقود شده بود.

انتهای پیام
captcha