رویداد هم‌افزایی مدیریت ایران 1401 برگزار می‌شود
کد خبر: 4072821
تاریخ انتشار : ۰۱ مرداد ۱۴۰۱ - ۲۱:۵۵
فردا؛

رویداد هم‌افزایی مدیریت ایران 1401 برگزار می‌شود

دبیر اجرایی رویداد هم‌افزایی مدیریت ایران 1401 گفت: این رویداد از فردا به مدت چهار روز از 9 صبح تا ساعت 18 در مصلای امام خمینی(ره) برگزار می‌شود.

رویداد هم‌افزایی مدیریت ایران 1401

مجتبی حبیب‌اللهی، دبیر اجرایی رویداد هم‌افزایی مدیریت ایران 1401 در گفت‌وگو با ایکنا، درباره جزئیات برگزاری این رویداد گفت: این رویداد از دوم تا چهارم مردادماه از 9 صبح تا ساعت 18 در مصلای امام خمینی(ره) برگزار می‌شود.

وی با اشاره به حضور احتمالی رئیس جمهور یا معاون اول وی در مراسم افتتاحیه یا اختتامیه رویداد، افزود: محمدمهدی اسماعیلی، وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، صولت مرتضوی، معاون اجرایی رئیس جمهور، سید حمید سجادی، وزیر ورزش و جوانان و استاندار تهران نیز از مهمانان دعوت‌شده در این مراسم هستند.

حبیب‌اللهی اظهار کرد: این رویداد از بخش‌های فرهنگی، اجتماعی، سلامت، محیط زیست، آموزش و مشاوره، حکمرانی مردمی، مدیریت، کارآفرینی و اشتغال، آموزش، روابط عمومی و رسانه و فناوری اطلاعات تشکیل شده است.

دبیر اجرایی رویداد هم‌افزایی مدیریت ایران 1401 تأکید کرد: این رویداد به دنبال حل مسئله است. شرکت‌های دانش‌بنیان، صنایع خلاق، مؤسسات و مجموعه‌های مردمی هرکدام اگر خدمت، محصول یا ایده نوعی داشته باشد در این رویداد حضور پیدا خواهد کرد. لذا این رویداد ناظر بر حل مسئله از مسائل کشور است.

حبیب‌اللهی با بیان اینکه اولویت و محوریت اصلی این رویداد، حل نظام مسائل کشور است، گفت: ما نظام مسائل 31 استان کشور را استخراج و تبدیل به یک کتاب کرده‌ایم.

وی ادامه داد: انتظار ما این است که این نظام مسائل را به شرکت‌ها و مؤسسات حاضر در رویداد ارائه دهیم تا آن‌ها برای این مسائل حل مسئله ارائه دهند؛ البته برخی هم از قبل حل مسئله را پیدا کرده‌اند و در این رویداد می‌خواهند آن را به نمایش بگذارند. در این رویداد تلاش داریم تا مسئولان بتوانند با شرکت‌ها و مؤسسات مسئله‌محور ارتباط برقرار کنند.

دبیر اجرایی رویداد هم‌افزایی مدیریت ایران 1401، «حل مسائل کشور به دست مردم» را شعار رویداد هم‌افزایی مدیریت ایران 1401 عنوان کرد و گفت: این رویداد مختص مدیران کلان دولتی و جزء دولتی است و صرفاً برای عموم مردم نیست.

انتهای پیام
captcha