تقدیر نماینده ولی‌فقیه و استاندار مرکزی از استقبال مردم از رئیس‌جمهور
کد خبر: 4072721
تاریخ انتشار : ۰۱ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۳:۳۰

تقدیر نماینده ولی‌فقیه و استاندار مرکزی از استقبال مردم از رئیس‌جمهور

آیت‌الله دری نجف‌آبادی، نماینده ولی‌فقیه و فرزاد مخلص‌الائمه، استاندار مرکزی با صدور پیامی مشترک از حضور باشکوه و پرشور مردم استان در استقبال از رئیس‌جمهور قدردانی کردند.

رئیس‌ جمهور در استان مرکزیبه گزارش ایکنا از استان مرکزی، آیت‌الله دری نجف‌آبادی، نماینده ولی‌فقیه و فرزاد مخلص‌الائمه، استاندار مرکزی با صدور پیامی مشترک از حضور با شکوه و پرشور مردم استان در استقبال از رئیس‌جمهور قدردانی کردند. متن پیام بدین شرح است:

«بسم‌الله الرحمن الرحیم

مردم مؤمن، انقلابی و قدرشناس استان مرکزی با استقبال پرشور و کم نظیر خود از رئیس‌جمهور مردمی و هیئت دولت جهادی برگ زرین دیگری در تاریخ پرافتخار سرزمین آفتاب رقم زدند. شور و شوق ایجاد شده در اقشار مردم استان مرکزی به خصوص در خمین و اراک در حمایت از رئیس‌جمهور محترم و هیئت دولت و ابراز شادمانی از سفر پر خیر و برکت حضرت آیت‌الله رئیسی به این استان نمادی وصف‌ناپذیر از اتحاد و همدلی را از خود به جای گذاشت.

اینجانبان، از آحاد مردم شریف استان به ویژه مردم انقلابی و قدرشناس شهرستان‌های خمین و اراک، نماینده محترم مردم استان در مجلس خبرگان رهبری، شورای تأمین، نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی، خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران، ائمه محترم جمعه، علما و روحانیت معزز، فرمانداران، نخبگان و تمامی اقشار مختلف استان که با اتحاد و همدلی خود در زمینه سازی، استقبال، بازدیدها، جلسات و نشست‌های مرتبط با این سفر خاطره‌ساز همکاری و همراهی داشته و جلوه‌هایی ماندگار از پیوند دولت و امت را به یادگار گذاشتند، تقدیر و تشکر می‌کنیم.

همچنین از نیروهای نظامی، انتظامی، سپاه، بسیج، امنیتی، قضایی، اطلاعاتی و سایر دستگاه‌های اجرایی که با تلاش‌های شبانه‌روزی خود میزبانی شایسته‌ای برای رئیس‌جمهور و هیئت دولت را رقم زدند و خبرنگاران و اصحاب رسانه که در پوشش خبری برنامه‌های مختلف رئیس‌جمهور و هیئت دولت در نقاط مختلف استان حضور داشتند تقدیر و تشکر به عمل می‌آید».

انتهای پیام
captcha