تکذیب شایعه اعمال محدودیت‌های کرونایی در کرمان
کد خبر: 4072328
تاریخ انتشار : ۳۰ تير ۱۴۰۱ - ۱۱:۵۰

تکذیب شایعه اعمال محدودیت‌های کرونایی در کرمان

مسئول کمیته اطلاع‌رسانی ستاد استانی مدیریت، پیشگیری و مقابله با کرونا با اشاره به انتشار برخی اخبار غیر واقعی در شبکه‌های اجتماعی درباره محدودیت‌های کرونایی در کرمان بیان کرد: انتظار می‌رود مردم صرفاً به هشدارهایی که از مراجع رسمی اعلام می‌شود توجه کنند.

تکذیب شایعه اعمال محدودیت‌های کرونایی در کرمان

به گزارش ایکنا از کرمان و به نقل از روابط عمومی استانداری کرمان، مجتبی اسدی‌زاده، مسئول کمیته اطلاع‌رسانی ستاد استانی مدیریت، پیشگیری و مقابله با کرونا با اشاره به انتشار برخی اخبار غیر واقعی در شبکه‌های اجتماعی درباره محدودیت‌های کرونایی در استان بیان کرد: اعمال هرگونه محدودیت کرونایی در گرو طرح این موضوع و اتخاذ تصمیم در ستاد استانی مدیریت بیماری کرونا و تایید نهایی از سوی ستاد متناظر ملی است.

وی افزود: شهروندان هرگونه اخبار مربوطه را تنها از طریق پایگاه اطلاع‌رسانی استانداری و سایر رسانه‌های رسمی و معتبر پیگیری کنند.

اسدی‌زاده گفت: این اطمینان وجود دارد که در صورت هرگونه تصمیم‌گیری و اعمال محدودیت جدید، موضوع در رسانه ملی و خبرگزاری‌های رسمی به شهروندان اطلاع‌رسانی شود.

سرپرست اداره‌کل روابط عمومی استانداری کرمان بیان کرد: انتظار می‌رود مردم صرفاً به هشدارهایی که از مراجع رسمی اعلام می‌شود توجه کنند و از دامن زدن به شایعات و باز نشر اخبار جعلی که آرامش جامعه را بر هم می‌زند بپرهیزند.

انتهای پیام
captcha