تقدیر دادستان کل کشور از اقدامات دادگستری کرمان در حوزه اقتصاد مقاومتی
کد خبر: 4071258
تاریخ انتشار : ۲۵ تير ۱۴۰۱ - ۱۷:۲۸

تقدیر دادستان کل کشور از اقدامات دادگستری کرمان در حوزه اقتصاد مقاومتی

دادستان کل کشور در نامه‌ای خطاب به رئیس کل دادگستری استان کرمان از اقدامات این دادگستری در حوزه اقتصاد مقاومتی و رفع موانع تولید تقدیر کرد.

حجت‌الاسلام محمدجعفر منتظری دادستان کل کشور

به گزارش ایکنا از کرمان و به نقل از روابط عمومی دادگستری، حجت‌الاسلام محمدجعفر منتظری، دادستان کل کشور در نامه‌ای خطاب به حجت‌الاسلام ابراهیم حمیدی، رئیس کل دادگستری استان کرمان از اقدامات این دادگستری در حوزه اقتصاد مقاومتی و رفع موانع تولید تقدیر کرد.

در متن این تقدیرنامه آمده است: «نظر به اینکه براساس گزارش دبیرخانه ستاد مرکزی پیگیری اجرای سیاست‌های اقتصاد مقاومتی قوه قضاییه، اقدامات آن استان در حوزه اقتصاد مقاومتی و رفع موانع تولید مطلوب و شایسته تقدیر ارزیابی شده است، از این رو از زحمات و تلاش‌های جنابعالی و اعضای ستاد استانی اقتصاد مقاومتی قدردانی نموده و توفیق شما و سایر اعضای محترم را در خدمت به نظام مقدس جمهوری اسلامی در دوره تحول و تعالی از درگاه خداوند متعال مسالت می‌نمایم».

گفتنی است، گزارش عملکرد دادگستری استان در راستای اجرای سیاست‌های کلی اقتصاد مقاومتی در قوه قضاییه و رفع موانع تولید به منظور تحقق فرامین مقام معظم رهبری(مدظله العالی) و اجرایی کردن برنامه‌ها و سیاست‌های کلی اقتصاد مقاومتی نشان می‌دهد تا کنون ۴۸۱ پرونده در دبیرخانه ستاد استانی اقتصاد مقاومتی برای پیگیری مشکلات فعالان اقتصادی استان و کشور تشکیل و با تلاش‌ها و پیگیری‌های به عمل آمده و حمایت‌های دستگاه قضایی استان از بیکاری بالغ بر ۱۷ هزار و ۵۰۰ نفر نیروی متخصص و کارگر در استان جلوگیری به عمل آمده است.

در سال گذشته نیز ضمن تشکیل ۱۵۷ پرونده در دبیرخانه ستاد اقتصاد مقاومتی از بیکار شدن ۵ هزار و ۲۷۰ کارگر جلوگیری و زمینه اشتغال ۵۷۰ نیروی کار جدید نیز فراهم شده است.

انتهای پیام
captcha