توزیع ۴۰ هزار بسته کمک معیشتی در کرمان
کد خبر: 4071189
تاریخ انتشار : ۲۵ تير ۱۴۰۱ - ۱۴:۱۱

توزیع ۴۰ هزار بسته کمک معیشتی در کرمان

همزمان با سراسر کشور به مناسبت دهه امامت و ولایت، چهارمین مرحله توزیع کمک مؤمنانه توسط سپاه ثارالله برگزار شد. در این مرحله ۴۰ هزار بسته کمک معیشتی در سراسر استان توزیع می‌شود.

توزیع ۴۰ هزار بسته کمک معیشتی در کرمان

به گزارش ایکنا از کرمان، سرهنگ ناصر بهروز، معاون هماهنگ کننده سپاه ثارالله استان کرمان امروز، ۲۵ تیرماه در حاشیه برگزاری رزمایش کمک‌های مؤمنانه که به مناسبت دهه امامت و ولایت در مصلی کرمان برگزار شد، گفت: این رزمایش، چهارمین مرحله توزیع کمک مؤمنانه توسط سپاه ثارالله در سال‌جاری است که به صورت همزمان در سراسر کشور اجرا می‌شود.

وی با بیان اینکه در این مرحله از رزمایش کمک مؤمنانه ۴۰ هزار بسته کمک معیشتی از طریق پایگاه‌های مقاومت و گروه‌های جهادی در سراسر استان توزیع می‌شود، گفت: هر بسته کمک مؤمنانه شامل برنج، روغن، حبوبات، شکر و... به ارزش هر بسته ۶۰۰ هزار تومان است.

سرهنگ بهروز از تدارک و توزیع بیش از ۶۵ سری جهیزیه خبر داد و گفت: برخی شامل ۱۵ و برخی دیگر شامل ۸ قلم کالا از جمله گاز، یخچال، ماشین لباسشویی، جاروبرقی، قالی و ... به ارزش هر سری بیش از ۳۲ میلیون تومان است.

معاون هماهنگ کننده سپاه ثارالله استان در ادامه با بیان اینکه کمک‌های مؤمنانه در سطح کلان به صورت هماهنگ و از طریق قرارگاه امام‌ حسن مجتبی(ع) انجام می‌شود، گفت: روش توزیع کمک‌های مؤمنانه به صورت محله‌ای و بر اساس شناخت جامعه هدف و نیازمندان است.

انتهای پیام
captcha