خوشنویسی حضوری در مدح امام علی(ع) و غدیر + صوت
کد خبر: 4071184
تاریخ انتشار : ۲۵ تير ۱۴۰۱ - ۱۵:۴۵

خوشنویسی حضوری در مدح امام علی(ع) و غدیر + صوت

همزمان با شب عید غدیر خم انجمن خوشنویسان ایران با همکاری مجموعه ورزشی فرهنگی توچال در بام تهران برنامه حضوری نویسی «کتابت شیدایی» در مدح امام علی(ع) و غدیر را برگزار می‌کند.

به گزارش ایکنا، عارف براتی؛ مدیر اجرایی انجمن خوشنویسان ایران در رابطه با برنامه «کتابت شیدایی» گفت: همزمان با شب عید غدیر خم که یکی جشن‌های بزرگ مسلمانان است انجمن خوشنویسان ایران با همکاری مجموعه ورزشی فرهنگی توچال در بام تهران برنامه حضوری‌نویسی «کتابت شیدایی» در مدح امام علی(ع) و غدیر را برگزار می‌کند.

وی افزود: این رویداد فرهنگی و هنری با حضور 50 تن از اساتید خوشنویسی کشور و هنرمندان و خانواده‌های تهرانی در بام تهران؛ توچال برگزار می‌شود و هنرمندان در رابطه با این موضوع آثاری را خوشنویسی‌ می‌کنند. همزمان با این برنامه سمینار سه روزه مدیران اجرایی مراکز استان‌های انجمن خوشنویسان نیز برگزار می‌شود.

مدیر اجرایی انجمن خوشنویسان ایران با بیان اینکه در این برنامه آثار دو مدل کتابت خواهد شد ادامه داد: یکسری از آثار در رابطه با امام علی(ع) به انجمن خوشنویسی هدیه داده خواهد شد. همچنین نمایشگاهی در آینده برگزار و آثار کتابت شده در قالب کتاب منتشر خواهد شد.

براتی در رابطه با سمینارها بیان کرد: انجمن خوشنویسان ایران 360 شعبه در ایران و خارج از کشور دارد که تمام این شعب به توسعه و ترویج خوشنویسی ایرانی می‌پردازد که این خوشنویسی‌ها همزمان با کتابت آیات، روایات و اشعار است. مدیران شعب انجمن در این سمینار جمع شده و در رابطه با موضوعات مختلف سال آینده گفت‌وگو می‌کنند و برای فعالیت‌های فرهنگی انجمن برنامه‌ریزی می‌کنند.

کد

وی اضافه کرد:‌ همچنین قرار است فردا یکشنبه 26 تیر در مکانی به عنوان خانه هنر، مرکزی برای فعالیت‌های هنری با حضور استاد امیرخانی در مجموعه تفریحی ورزشی توچال افتتاح شود.

وی در پایان گفت: این برنامه برای عموم آزاد است و از همه علاقه‌مندان دعوت می‌کنیم که در این برنامه حضور پیدا کنند. برنامه «کتابت شیدایی» به همراه اجرای زنده موسیقی مقامی به همراه خواهد بود و جشنی به مناسبت عید غدیر است.

همچنین، ویژه‌برنامه «کتابت شیدایی»، کتابت استادان خوشنویسی کشور به مناسبت عید غدیر خم یکشنبه 26 تیر از ساعت 20:30 تا 24 در ولنجک، مجموعه تفریحی ورزشی توچال (کافه کتاب) برگزار می‌شود.

انتهای پیام
captcha