مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان جنوبی معارفه شد
کد خبر: 4070348
تاریخ انتشار : ۲۱ تير ۱۴۰۱ - ۱۵:۱۶

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان جنوبی معارفه شد

صبح امروز سه شنبه 21تیرماه طی مراسمی علی فرخنده به عنوان مدیرکل جدید فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان جنوبی معارفه و از زحمات  محمود رمضانی سرپرست سابق این اداره کل تقدیر شد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان جنوبی معارفه شدبه گزارش ایکنا خراسان جنوبی،محمدرضا طالبی، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار خراسان‌جنوبی در این مراسم با اشاره به محدوده وسیع فعالیت‌های فرهنگ و ارشاد اسلامی و تعامل ویژه آن با اصحاب فرهنگ، هنر و رسانه گفت: یکی از مسئولیت‌های مهم اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی تعمیق باورهای دینی است.
 
وی با اشاره به اینکه دشمن با استفاده از امپراطوری رسانه‌ای خود می‌خواهد ارزش‌ها را به ضد ارزش تبدیل کند، افزود: از این جهت وظایف نهادها و دستگاه‌های فرهنگی در این مقطع زمانی دو چندان شده است.
 
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار خراسان‌جنوبی اظهار کرد: یکی دیگر از مأموریت‌ها و مسئولیت‌های مهم ما در عرصه فرهنگ مقابله و نقد مکاتب الحادی و انحرافی را باید مدنظر قرار دهیم، دشمن امروزه سعی بر تبلیغ و ترویج مکاتب الحادی و انحرافی دارد.
 
طالبی ادامه داد: از دیگر برنامه‌هایی که باید مد نظر قرار دهیم تقویت روحیه استکبار ستیزی و ظلم ستیزی در بین جوانان است.
 
علی فرخنده، مدیرکل جدید فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان‌جنوبی نیز در این جلسه گفت: اگر باور «می شود» و « می‌توانیم» را جدی بگیریم بی شک بسیاری از گره‌ها گشوده خواهد شد.
 
وی با تأکید بر مدیریت جهادی و اکتفا نکردن به ساعات کار اداری، افزود: باور من بر این است که به پشتوانه اصحاب فرهنگ، هنر و رسانه می‌توان در خراسان‌جنوبی گام‌های بسیار بلندی برداشت چرا که به وضع موجود قانع نیستیم.
 
مدیرکل جدید فرهنگ و ارشاد اسلامی با اشاره به ضرورت داشتن تفکر انقلابی و اسلامی یادآور شد: حرکت تشکیلاتی را نیز باید در رسیدن به قله‌های بلندتر مد نظر داشته باشیم و من را در واقع به ما تبدیل کنیم.
انتهای پیام
captcha