اجرای بزرگترین پویش بنیاد احسان در کرمان
کد خبر: 4067719
تاریخ انتشار : ۰۹ تير ۱۴۰۱ - ۱۸:۳۵

اجرای بزرگترین پویش بنیاد احسان در کرمان

رئیس ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) استان کرمان بیان کرد: به مناسبت سالروز ازدواج امام علی(ع) و حضرت فاطمه(س) شاهد یکی از بزرگترین پویش‌های بنیاد احسان کشور هستیم که به این مناسبت ۸۶ سری جهیزیه در بین زوج‌های نیازمند استان توزیع خواهد شد.

حجت‌الاسلام حسن علیدادی‌سلیمانی نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه کرمان

به گزارش ایکنا از کرمان، همزمان با سالروز شهادت امام جواد(ع) رزمایش کمک مومنانه در قالب پویش‌های همدلی و احسان، پویش دلگرمی و پویش لبخند احسان از سوی بنیاد احسان و بنیاد برکت ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) با حضور نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه کرمان و معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار در مصلی امام علی(ع) شهر کرمان برگزار شد.

حجت‌الاسلام حسن علیدادی‌سلیمانی، نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه کرمان در این مراسم با اشاره به اقدامات خوب این ستاد در عرصه کمک‌رسانی، بیان کرد: ستاد اجرایی فرمان حضرت امام با اقدامات جهادی همواره یاور مظلومان و در خدمت نظام جمهوری اسلامی بوده است.

محمدعلی روح اللهی، رئیس ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) استان کرمان نیز در این مراسم با اشاره به سخن مقام معظم رهبری مبنی بر ضرورت اقدامات جهادی در ساماندهی به امور مختلف و تاکید ایشان بر کارهای جهادی گفت: نتیجه کار جهادی در انقلاب اسلامی دیده شده است، رویکرد ستاد نیز همواره بر مدیریت جهادی بوده است به همین دلیل در حوادث مختلف مدیران اجرایی ستاد همواره پیشقدم کمک بوده‌اند.

وی با اشاره به اقدامات انجام شده از سوی بنیاد برکت و بنیاد احسان، گفت: سال گذشته ۵ هزار و ۲۰۰ طرح اشتغالزایی در ۲۳ شهرستان استان اجرا و نزدیک به ۲۰ هزار نفر از جمعیت بیکار استان کم شد. همچنین ساخت ۸۷ مدرسه و مرکز آموزشی در استان انجام شد.

روح‌اللهی در ادامه بیان کرد: به مناسبت سالروز ازدواج امام علی(ع) و حضرت فاطمه(س) شاهد یکی از بزرگترین پویش‌های بنیاد احسان کشور هستیم که به این مناسبت ۸۶ سری جهیزیه در بین زوج‌های نیازمند استان توزیع خواهد شد.

 وی افزود: توزیع ۶ هزار و ۸۰۰ بسته معیشتی، ۳ هزار و ۱۵۰ دست پوشاک، ۱ میلیارد ریال خدمات دندان پزشکی، ۷۵ میلیون تومان جهت آزادی زندانیان جرائم غیر عمد، یک هزار و ۱۶ بسته معیشتی به خانواده‌های زندانیان نیازمند از دیگر برنامه‌های این پویش است.

انتهای پیام
captcha