قرارگاه لشکر ثارالله در خوزستان فعال می‌شود
کد خبر: 4067068
تاریخ انتشار : ۰۶ تير ۱۴۰۱ - ۱۹:۰۰

قرارگاه لشکر ثارالله در خوزستان فعال می‌شود

استاندار کرمان گفت: استان کرمان با در اختیار گرفتن زمینی از سپاه، قرارگاه لشکر ثارالله در ابتدای جاده اهواز خرمشهر را فعال کرده است و به این ترتیب بخشی از بار زائران اربعین از دوش استان خوزستان کاسته می‌شود.

محمدمهدی فداکار استاندار کرمان

به گزارش ایکنا از کرمان، محمدمهدی فداکار، استاندار کرمان، امروز ۶ تیرماه در نشست ستاد مرکزی اربعین که به ریاست احمد وزیری، وزیر کشور در تهران برگزار شد، بیان کرد: استان کرمان، با در اختیار گرفتن زمینی از سپاه، قرارگاه لشکر ثارالله در ابتدای جاده اهواز خرمشهر را فعال کرده است و به این ترتیب با خدمت رسانی به زائران، بخشی از بار زائران اربعین از دوش استان خوزستان کاسته می‌شود.

وی با اشاره به تجهیز موکب ماهان(نزدیک پلیس راه کرمان ماهان) برای زائران خارجی که از مرزهای شرقی و از مسیر استان سیستان و بلوچستان وارد کرمان می‌شوند، بیان کرد: به دلیل اینکه تعداد زیادی از این زائران به زیارت مزار سردار سلیمانی خواهند رفت، برنامه‌ریزی برای مواردی همچون مسائل بهداشتی، امنیتی و تغذیه این زائران در حال انجام است.

گفتنی است، نشست ستاد مرکزی اربعین به صورت ویدئو کنفرانس با استان‌های سراسر کشور برگزار شد و استاندار کرمان در سفر به تهران به صورت حضوری در این جلسه شرکت کرد و معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری و سایر اعضای ستاد استانی اربعین نیز به صورت ویدئو کنفرانس در این نشست حضور داشتند.

یادآور می‌شود، با توجه به پیش‌بینی‌های انجام شده، آمار زائران کرمان در اربعین امسال رشد قابل توجهی دارد و استان کرمان نیز در حال تدارک همایش بین‌المللی«اربعین و سربازان مقاومت» است که با همکاری دانشگاه‌های استان و دیگر کشورها برگزار خواهد شد.

انتهای پیام
captcha