آمادگی ائمه جمعه کرمان برای ارتقاء فعالیت‌های آموزشی
کد خبر: 4066791
تاریخ انتشار : ۰۵ تير ۱۴۰۱ - ۱۷:۳۳

آمادگی ائمه جمعه کرمان برای ارتقاء فعالیت‌های آموزشی

امام جمعه کرمان با بیان اینکه معلمان در کنار ائمه جمعه نقش موثری در تحقق جهاد تبیین دارند، گفت: ۵۵ امام جمعه در شهرستان‌ها و مناطق استان کرمان آماده همکاری با آموزش و پرورش هستند.

حجت‌الاسلام حسن‌ علیدادی‌سلیمانی نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه کرمان

به گزارش ایکنا از کرمان و به نقل از روابط عمومی آموزش و پرورش استان، حجت‌الاسلام حسن علیدادی‌سلیمانی، نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه کرمان، امروز، ۵ تیرماه در دیدار رئیس مرکز اطلاع‌رسانی و روابط عمومی وزارت آموزش و پرورش با بیان اینکه معلمان در کنار ائمه جمعه نقش موثری در تحقق جهاد تبیین دارند، گفت: ۵۵ امام جمعه در شهرستان‌ها و مناطق استان کرمان آماده همکاری با آموزش و پرورش در راستای ارتقاء کیفیت فعالیت‌های آموزشی و پرورشی هستند.

وی با بیان اینکه استان کرمان مزین به نام سردار شهید حاج قاسم سلیمانی و مرکز فرهنگ و ادب است تصریح کرد: توجه به آموزش و پرورش در استان کرمان ضرورتی انکار ناپذیر در راستای تربیت نسلی متعهد و توانمند است.

امام جمعه کرمان با اشاره به نقش موثر معلم در تربیت نسلی متعهد و کارآمد بر گزینش اساسی و محکم معلمان تاکید کرد و گفت: معلمان باید در راس باشند زیرا رسالت فرهنگی دارند و این رسالت سخت و سنگین است؛ همچنین توجه به معیشت و ارتقا منزلت معلم ضروری است.

نماینده ولی فقیه در استان کرمان با بیان اینکه معلم از قدیم الایام از قداست و جایگاه ویژه‌ای برخوردار بوده است، گفت: با توجه به نقش موثر معلمان در تربیت نسلی متعهد و کارآمد برای آینده کشور معلم تولیت اصلی جامعه است و مسئولان کشوری روزی دانش‌آموز معلم بوده‌اند.

حسن علیدادی سلیمانی با بیان اینکه دولت با جدیت تمام دنبال اصلاح امور است، گفت: متاسفانه عده‌ای می‌خواهند دولت را ناکارآمد جلوه دهند اما دولت بدون توجه به حاشیه‌ها به کار خود ادامه دهند.

انتهای پیام
captcha