۷۵ زندانی در چهارمحال‌وبختیاری طعم آزادی را چشیدند
کد خبر: 4066045
تاریخ انتشار : ۰۱ تير ۱۴۰۱ - ۱۷:۱۰

۷۵ زندانی در چهارمحال‌وبختیاری طعم آزادی را چشیدند

همزمان با هفته قوه قضائیه، 75 نفر از زندانیان چهارمحال‌وبختیاری به آغوش خانواده بازگشتند و با مرخصی 650 زندانی دیگر موافقت شد.

آزادی زندانیان جرائم غیر عمد چهارمحال و بختیاری

به گزارش ایکنا از چهارمحال‌وبختیاری و به نقل از روابط عمومی اداره‌کل زندان‌های استان، همزمان با هفته قوه قضائیه، 75 نفر از زندانیان استان به آغوش خانواده بازگشتند و با مرخصی 650 زندانی دیگر موافقت شد.

حمیدرضا حیدری، مدیرکل زندان‌های استان در مراسم آزادسازی ۷۵ نفر از زندانیان در چهارمحال‌وبختیاری ، گفت: تلاش می‌شود از تمامی ظرفیت‌های قانونی در راستای کاهش جمعیت کیفری استان استفاده شود.

حیدری با قدردانی از خیران و ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره)، گفت: محکومین جرائم غیرعمد استان چشم انتظار دستان سخاوتمند خیران استان هستند.

عضو شورای قضایی استان افزود: در بازدید دادستان و اعضای شورای قضایی و قضات محاکم مختلف از زندان و ملاقات چهره به چهره با مددجویان استان، با اعطای مرخصی به 650 نفر موافقت شد.

پیش از این مراسم، دادستان عمومی و انقلاب شهرکرد، مدیرکل زندان‌ها و معاون قضایی دادگستری با حضور در منزل چند تن از زندانیان استان پای درد دل خانواده آنان نشستند و مشکلات قضایی و معیشتی آنان را بررسی کردند.

انتهای پیام
captcha