برگزاری ویژه‌برنامه «مُصاحب» در فرهنگسرای کار و تعاون
کد خبر: 4064984
تاریخ انتشار : ۲۸ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۲:۲۷

برگزاری ویژه‌برنامه «مُصاحب» در فرهنگسرای کار و تعاون

کتابخانه علامه طباطبایی(ره) فرهنگسرای کار و تعاون با همراهی علاقه‌مندان به کتاب و کتابخوانی و نویسنده یا مترجم کتاب ویژه‌برنامه «مُصاحب» را برگزار می‌کند.

ویژه‌برنامه «مُصاحب»به گزارش خبرنگار افتخاری ایکنا، به نقل از روابط عمومی فرهنگسرای کار و تعاون، داود حشمتی رئیس فرهنگسرای کار و تعاون اظهار کرد: کتابخانه علامه طباطبایی(ره) با همراهی علاقه‌مندان به کتاب و کتابخوانی و نویسنده یا مترجم کتاب ویژه‌برنامه «مُصاحب» را با شعار «هم صحبتی کتاب تو را کامل کند» برگزار می‌کند.

وی گفت: در مصاحب هرماه یک کتاب وارد چرخه مطالعه می‌شود و علاقه‌مندان در مدت تقریبی 20 روز فرصت دارند کتاب مورد نظررا مطالعه کنند. بعد ازاتمام مطالعه کتاب، نشست گفت‌وگو با نویسنده یا مترجم کتاب برگزار می‌شود.

رئیس فرهنگسرای کار و تعاون بیان کرد: کتاب‌ها با مشورت اعضای مصاحب انتخاب و علاقه‌مندان از تخفیف ویژه برای دریافت کتاب برخوردارمی‌شوند؛ همچنین عضویت درمصاحب رایگان است.

حشمتی در پایان یادآور شد: علاقه‌مندان می‌توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر از ویژه‌برنامه مصاحب به صفحه مجازی کتابخانه علامه طباطبایی allamehlib @ مراجعه کنند و یا با شماره 66046946 تماس بگیرند.

آرزو قاسمی

انتهای پیام
captcha