دولت تلاش دارد استان‌های کم‌برخوردار به‌ شاخص‌های‌ مطلوب‌ برسند
کد خبر: 4060928
تاریخ انتشار : ۱۰ خرداد ۱۴۰۱ - ۰۹:۲۲
معاون اجرایی رئیس‌جمهور:

دولت تلاش دارد استان‌های کم‌برخوردار به‌ شاخص‌های‌ مطلوب‌ برسند

معاون اجرایی رئیس‌جمهور گفت: نگاه ریاست جمهوری به مناطق کم‌برخوردار عالمانه، مدبرانه و کارشناسانه است و تلاش داریم تا استان‌های کم‌برخوردار را به شاخص‌های مطلوب برسانیم.

سیدصولت مرتضوی، معاون اجرایی رئیس جمهور،به گزارش ایکنا از خراسان‌جنوبی، سیدصولت مرتضوی، معاون اجرایی رئیس‌جمهور، امروز، ۱۰ خرداد در سفر به خراسان‌جنوبی و دیدار با نماینده ولی‌فقیه در این استان، گفت: به استان‌ها سفر می‌کنیم تا بر روند اجرایی و عملیاتی شدن مصوبات سفر ریاست جمهور نظارت و بازدید میدانی داشته باشیم‌. 

وی با بیان اینکه بر کسی پوشیده نیست که در طول نظام اسلامی خدمات ارزنده‌ای به کشور ارائه شده است، افزود: گستردگی سطح و عقب‌ماندگی خراسان‌جنوبی نیاز به نگاه ویژه دارد و نگاه ریاست جمهور به مناطق کمتر برخوردار، عالمانه و کارشناسانه است.

معاون اجرایی رئیس‌جمهور بیان کرد: تأثیر کلامی که از اقدامات یک ساله دولت در استان لازم می‌دانم ارائه کنم تصویر مطلوبی است.

مرتضوی با بیان اینکه رقم اعتبارات تخصیصی در تمام استان‌ها تفریبا بی‌سابقه بوده و تقاضای ما جذب به موقع اعتبارات است، تصریح کرد: در برنامه داریم پس از برنامه اصلاح یارانه‌ها، تخصیص‌های بعدی نیز به استان‌ها سرازیر شود.

وی بیان کرد: هنر، جذب مناسب اعتبارات و نظارت بر روند اجراست و می‌خواهیم که استان‌های کمتر برخوردار را در این دولت به شاخص‌های کشوری‌ برسانیم.

مرتضوی با بیان اینکه نسبت به شاخص تخصیص اعتبار، خراسان‌جنوبی در زمره اولین تخصیص‌هاست، افزود: برای خراسان‌جنوبی روش تخصیص اعتباری ادامه پیدا می‌کند و مطمئن هستم که چهار ساله ابتدایی دولت گام‌های بسیار بلندی برداشته خواهد شد.

وی با بیان اینکه این مردم طلایه‌داران نظام بوده و شایسته بهترین خدمت‌ها هستند، تصریح کرد: خدمت در جمهوری اسلامی عبادت بوده و در خراسان‌جنوبی عبادت مضاعف است.

انتهای پیام
captcha