پرداخت حق بیمه حدود ۳ هزار مددجوی کرمانی در سال ۱۴۰۰
کد خبر: 4059630
تاریخ انتشار : ۰۴ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۲:۵۷

پرداخت حق بیمه حدود ۳ هزار مددجوی کرمانی در سال ۱۴۰۰

مدیرکل کمیته امداد استان کرمان از پرداخت حق بیمه بازنشستگی تأمین اجتماعی ۲ هزار و ۸۹۸ زن سرپرست خانوار و مجریان طرح‌های اشتغال و خودکفایی تحت حمایت کمیته امداد استان در سال گذشته خبر داد و گفت: پرداخت حق بیمه مددجویان، تضمین آینده آن‌ها برای دریافت حقوق در دوران بازنشستگی است.

یحیی صادقی مدیر کل کمیته امداد استان

به گزارش ایکنا از کرمان و به نقل از روابط عمومی کمیته امداد، یحیی صادقی، مدیرکل کمیته امداد استان کرمان از پرداخت حق بیمه بازنشستگی تأمین اجتماعی ۲ هزار و ۸۹۸ زن سرپرست خانوار و مجریان طرح‌های اشتغال و خودکفایی تحت حمایت کمیته امداد استان در سال گذشته خبر داد و گفت: پرداخت حق بیمه مددجویان، تضمین آینده آن‌ها برای دریافت حقوق در دوران بازنشستگی است.

وی بابیان اینکه این نهاد برای توانمندسازی مددجویان، رسیدن به خروجی پایدار و افزایش ضریب نفوذ بیمه‌ها در بین جامعه هدف، حق بیمه افراد را به صندوق تأمین اجتماعی واریز می‌کند افزود: بیمه‌شدگان می‌توانند از تمامی مزایای بیمه‌های اجتماعی نظیر بازنشستگی، فوت، ازکارافتادگی و درمان استفاده کنند.

صادقی بابیان اینکه در مجموع طی سال ۱۴۰۰ بیش از ۹ میلیارد و ۶۲۴ میلیون تومان بابت حق بیمه مددجویان پرداخت‌ شده است، گفت: افراد تحت حمایت پس از ۱۰ سال سابقه پرداخت حق بیمه و داشتن ۵۵ سال سن برای زنان و ۶۰ سال برای مردان بازنشسته و از مستمری و خدمات تأمین اجتماعی بهره‌مند می‌شوند.

وی بابیان اینکه سلامتی مددجویان یکی از مهم‌ترین سیاست‌های کمیته امداد است، تصریح کرد: بهره‌مند شدن از خدمات بیمه اجتماعی گام بلندی برای توانمندی و خوداتکایی مددجویان تحت حمایت است که باهدف تأمین امنیت اقتصادی برای آینده زنان سرپرست خانوار و مجریان طرح‌های خودکفایی اجرایی می‌شود.

صادقی خاطرنشان کرد: طی سال گذشته ۶۲۰ خانوار تحت حمایت کمیته امداد استان کرمان از طریق پرداخت حق بیمه توسط این نهاد مستمری‌بگیر تأمین اجتماعی شده و از تحت حمایت کمیته امداد خارج شدند.

انتهای پیام
captcha