اقدام پزشک کرمانی از ورود یک جوان به زندان جلوگیری کرد
کد خبر: 4059177
تاریخ انتشار : ۰۲ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۸:۵۲

اقدام پزشک کرمانی از ورود یک جوان به زندان جلوگیری کرد

معاون قضایی رئیس کل محاکم عمومی و انقلاب کرمان بیان کرد: اقدام خیرخواهانه پزشک کرمانی در پرداخت بدهی جوان ۲۷ ساله که به دلیل خسارت تصادف محکوم شده بود، مانع ورود این جوان به زندان شد.

مجید رستمی معاون قضایی رئیس کل محاکم عمومی و انقلاب کرمان

به گزارش ایکنا از کرمان و به نقل از روابط عمومی دادگستری، مجید رستمی، معاون قضایی رئیس کل محاکم عمومی و انقلاب کرمان بیان کرد: صبح امروز، ۲ خردادماه، دندانپزشک کرمانی که به منظور پیگیری امور حقوقی خود به دادگستری مراجعه کرده بود، با مشاهده جوانی که به دلیل ناتوانی در پرداخت بدهی، در حال انتقال به زندان بود، با نیت خیرخواهانه پرداخت بدهی وی را تقبل و از ورود او به زندان جلوگیری کرد.

مجید رستمی در تشریح این خبر افزود: این جوان ۲۷ ساله کرمانی به دلیل تصادف به پرداخت خسارت محکوم شده بود که به دلیل ناتوانی در پرداخت خسارت، با اجرای رای در آستانه ورود به زندان بود که خوشبختانه با همت دندانپزشک کرمانی که مایل به انتشار نام و تصویر خود نبود، آزاد شد.

معاون قضایی رئیس کل محاکم عمومی و انقلاب کرمان با تقدیر از نگاه خیر این پزشک کرمانی و با اشاره به اینکه متهم این پرونده فاقد سابقه کیفری بوده است، تصریح کرد: این پزشک اخلاق مدار کرمانی به شکرانه گره‌گشایی از مشکل خود در دستگاه قضایی و رضایت از نحوه ارائه خدمات قضایی و برخورد مناسب قضات و کارمندان، قصد کمک را در ذهن داشته که با مشاهده این جوان، نیت خیر خود را اجرایی نمود و به یقین این اقدامات خیر، از سوی خداوند متعال اجر دنیوی و اخروی خواهد داشت.

رستمی افزود: افراد خیرخواه و خیران برای کمک به آزادی زندانیان و نیز جلوگیری از ورود محکومان پرونده‌ها می‌توانند با مراجعه به واحدهای اجرای احکام نسبت به کمک به این محکومان اقدام کنند زیرا با ورود این افراد به زندان، روندهای قضایی برای آزادی آن‌ها طولانی‌تر خواهد بود.

انتهای پیام
captcha