حجت‌الاسلام حمیدی به ریاست کل دادگستری کرمان منصوب شد
کد خبر: 4057256
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۵ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۹:۲۹
با حکم رئیس قوه قضائیه

حجت‌الاسلام حمیدی به ریاست کل دادگستری کرمان منصوب شد

رئیس قوه قضائیه در حکمی حجت‌الاسلام حمیدی را به سمت ریاست کل دادگستری استان کرمان منصوب کرد. همچنین یدالله موحد، رئیس کل سابق دادگستری کرمان به عنوان مدیرکل امور استان‌ها و سازمان‌های تابعه معاونت اول قوه قضاییه و عضو معاون دیوان عالی کشور منصوب شد.

حجت‌الاسلام حمیدی رئیس کل دادگستری کرمان

به گزارش ایکنا از کرمان و به نقل از روابط عمومی دادگستری، با حکم رئیس قوه قضاییه، حجت‌الاسلام حمیدی به سمت ریاست کل دادگستری استان کرمان منصوب شد. حجت‌الاسلام حمیدی پیش از این ریاست کل دادگستری استان خراسان جنوبی را بر عهده داشته است.

حجت‌الاسلام محسنی‌ اژه‌ای، رئیس قوه قضائیه همچنین با حکمی یدالله موحد، رئیس کل سابق دادگستری کرمان به عنوان مدیرکل امور استان‌ها و سازمان‌های تابعه معاونت اول قوه قضاییه و عضو معاون دیوان عالی کشور منصوب شد.

موحد در حالی کرسی ریاست کلی دادگستری استان کرمان را به حجت‌الاسلام حمیدی واگذار می کند که با بیش از ۳۳ سال سابقه کار، سمت‌های مختلف قضایی از جمله دادیاری و بازپرسی سیرجان، ریاست دادگستری بافت، دادرس محاکم عمومی قم، دادستان بم، معاونت آموزش دادگستری استان کرمان، دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان و رئیس کلی دادگستری استان را در کارناممه‌ی کاری خود دارد و از سرمایه‌های ارزشمند حقوقی و قضایی کشور به شمار می رود.

موحد از سال ۹۳ فعالیت خود در سمت ریاست کلی دادگستری استان را آغاز کرده و پیش از آن نیز بالغ بر ۸ سال دادستان مرکز استان کرمان بوده است.

انتهای پیام
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۱
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴۰۱/۰۳/۲۸ - ۱۷:۱۳
0
0
سلام انتصاب به حق وشایسته حاج آقای حمیدی رابه ایشان تبریک عرض میکنم
captcha