توزیع ۲۰ هزار بسته کمک معیشتی در کرمان
کد خبر: 4056289
تاریخ انتشار : ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۳:۳۷

توزیع ۲۰ هزار بسته کمک معیشتی در کرمان

به مناسبت هفته بسیج سازندگی، رزمایش توزیع ۲۰ هزار بسته کمک معیشتی در استان کرمان به ارزش هر بسته ۵۰۰ هزار تومان و در مجموع ۱۰ میلیارد تومان در حسینه ثارالله برگزار شد.

توزیع ۲۰ هزار بسته کمک معیشتی در کرمان

به گزارش ایکنا از کرمان، به مناسبت هفته بسیج سازندگی، رزمایش توزیع ۲۰ هزار بسته کمک معیشتی در استان کرمان به ارزش هر بسته ۵۰۰ هزار تومان و در مجموع ۱۰ میلیارد تومان شامل برنج، مرغ، شکر و روغن در حسینیه ثارالله کرمان برگزار شد.

سردار حسین معروفی، فرمانده سپاه ثارالله استان در این رزمایش بیان کرد: خداوند را شاکریم که توفیق یافتیم فرمان امام خود را عملیاتی کنیم و اثرات آن امروز در کل جامعه اسلامی و استان قابل مشاهده است و سبب برانگیختگی گروه‌های مختلف برای دستگیری و کمک به مردم شد.

سردار معروفی با بیان اینکه این اقدام خداپسندانه باید ادامه پیدا کند، گفت: از ابتدای سال تاکنون ۴۰ هزار بسته کمک معیشتی توزیع شده است و امروز ۲۰ هزار بسته در سراسر استان و بین کسانی که جزو ۶۰ هزار نفر شناسایی شده هستند اما در مرحله قبل بسته دریافت نکرده بودند، در قالب قرارگاه امام‌حسن مجتبی(ع) توسط فرماندهان نواحی توزیع خواهد شد.

وی با بیان اینکه مرحله سوم رزمایش کمک مومنانه در ۱۴ و ۱۵ خرداد توزیع می‌شود، تاکید کرد: این حرکت ادامه خواهد داشت. با وجود بهبود کرونا ما در اقتصاد و معیشت عقب‌افتادگی داریم و اگرچه با پرداختی‌های انجام شده توسط دولت امید در جامعه ایجاد شده اما به دلیل شناختی که نسبت به استان کرمان به ویژه در جنوب و شرق وجود دارد این کمک را ادامه می‌دهیم.

سردار معروفی با بیان اینکه در ادامه کار، خیرین و واقفین را باید بیشتر درگیر کرد و این اقدام در قالب قرارگاه و ساماندهی انجام شود، افزود: کمک در عرصه‌های مختلف از جمله بیماری‌های خاص، نیازمندان، خانواده زندانیان وغیره در دستور کار قرار دارد.

فرمانده سپاه ثارالله استان در پایان از افتتاح پروژه‌های محرومیت‌زدایی و ۶۳ پروژه آبرسانی در ایام فتح خرمشهر و سوم خرداد سال جاری خبر داد.

انتهای پیام
captcha