۱۰۰ بسته معیشتی بین نیازمندان در شهر دوزین توزیع شد
کد خبر: 4054362
تاریخ انتشار : ۱۲ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۰:۲۲

۱۰۰ بسته معیشتی بین نیازمندان در شهر دوزین توزیع شد

امام جمعه کوهسارات بخش دوزین گفت: به مناسبت فرا رسیدن عید سعید فطر و در راستای رزمایش همدلی و کمک مؤمنانه، ۱۰۰ بسته معیشتی بین نیازمندان در شهرستان دوزین توزیع شد.

توزیع بسته های معیشتی در دوزینبه گزارش ایکنا از‌ گلستان،‌ حجت‌الاسلام رضانژاد، امام‌ جمعه کوهسارات بخش دوزین روز گذشته، 11 اردیبهشت در جمع خبرنگاران گفت: به مناسبت فرارسیدن عید سعید فطر در راستای رزمایش مردمی مواسات، همدلی و کمک مؤمنانه ۱۰۰ بسته معیشتی به ارزش ۲۰ میلیون تومان از سوی اعضای ستاد نماز جمعه و مرکز نیکوکاری یاوران مهدی‌(عج) و خیرین بین نیازمندان شهر دوزین توزیع شد.

حجت‌الاسلام رضا‌نژاد در آیین توزیع این بسته‌های معیشتی، دستگیری از نیازمندان را یک سنت حسنه پسندیده در اسلام دانست و گفت: ملت ایران در ایام سخت کرونایی با لبیک به دعوت رهبر معظم انقلاب با کمک‌های مؤمنانه و همدلی و همراهی جلوه‌های زیبایی از انسان دوستی و کمک به نیازمندان را به نمایش گذاشتند.

وی گفت: این هجدهمین مرحله کمک‌های مؤمنانه در ماه مبارک رمضان است که بین نیازمندان توزیع می‌شود و ان‌شاءالله در ادامه سال و به مناسبت‌های مختلف هم با مساعدت خیرین و نیک‌اندیشان برنامه توزیع مجدد بسته‌های معیشتی را خواهیم داشت.

 

انتهای پیام
captcha