فعالیت مراکز انتقال خون کرمان در لیالی قدر
کد خبر: 4050428
تاریخ انتشار : ۲۹ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۱:۵۶

فعالیت مراکز انتقال خون کرمان در لیالی قدر

مدیرکل انتقال خون استان کرمان با درخواست از مردم کرمان برای اهدا خون خود در شب‌های پر برکت قدر، گفت: پایگاه مرکزی واقع در بلوار ۲۲ بهمن و تیم سیار خونگیری واقع در مهدیه صاحب‌الزمان، میزبان اهدا کنندگان و آماده خدمت‌رسانی هستند.

فعالیت مراکز انتقال خون کرمان در لیالی قدر

به گزارش ایکنا از کرمان و به نقل از روابط عمومی اداره کل انتقال خون، ایرج شکوهی، مدیرکل انتقال خون استان کرمان ضمن قدردانی از همه اهدا کنندگانی که با اهدای خون در نجات جان هم‌نوع خود سهیم هستند بیان کرد: بیماران نیازمند به خون در تمامی ایام سال نیاز به این ماده حیاتی دارند و تنها منبع تامین کننده آن اهدا کنندگانی هستند که با انجام این عمل خداپسندانه زندگی را به بیماران هدیه می‌دهند.

وی در ادامه افزود: در این ماه مبارک رمضان، این مهمانی پر برکت، مسلمانان گذشتن از خود و آنچه را که از دنیا به آن علاقه دارند و وابسته‌اش هستند را تمرین می‌کنند. در این ماه گذشتن از هر وابستگی زیباست، به ویژه اگر بدانی این گذشتن به عده‌ای زندگی می‌بخشد.

شکوهی با درخواست از مردم کرمان برای اهدا خون خود در شب‌های پر برکت قدر، در خصوص ساعات کاری مراکز اهدای خون در لیالی قدر بیان کرد: پایگاه مرکزی واقع در بلوار ۲۲ بهمن از ساعت ۱۶ الی ۳ بامداد، تیم سیار خونگیری واقع در مهدیه صاحب‌الزمان از ساعت ۲۰:۳۰ الی ۳ بامداد و پایگاه‌های اهدای خون در شهرستان‌های رفسنجان، سیرجان، جیرفت و بم از ساعت ۳۰:۳۰ الی ۲ بامداد میزبان اهدا کنندگان گرامی و آماده خدمت‌رسانی هستند.

وی در ادامه تصریح کرد: اهدا کنندگان که برای برآورده شدن حاجات خود نذر اهدای خون می‌کنند، نذرشان را به شب‌های قدر موکول نکنند و چنانچه در این شب‌ها موفق به اهدای خون نشدند تا پایان ماه مبارک رمضان به پایگاه‌های اهدای خون سراسر استان مراجعه کنند تا ما با مشکل کمبود فرآورده‌های خونی مواجه نشویم و بتوانیم ذخایر خون استان را حفظ کنیم.

مدیرکل انتقال خون استان کرمان در پایان خاطرنشان کرد: مراکز انتقال خون به تمام گروه‌های خونی به ویژه گروه‌های خونی منفی به علت کمیاب بودن آن‌ها نیاز دارند.

انتهای پیام
captcha