ایجاد دو هزار فرصت شغلی در ملایر
کد خبر: 4049722
تاریخ انتشار : ۲۷ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۰:۰۳

ایجاد دو هزار فرصت شغلی در ملایر

فرماندار ویژه ملایر از افتتاح هشت پروژه همزمان با سفر وزیر علوم، تحقیقات و فناوری و استاندار همدان به این شهرستان خبر داد و گفت: با بهره‌برداری و اجرای این پروژه‌ها برای دو هزار نفر در این شهرستان اشتغال ایجاد خواهد شد.

سلمان اسماعیلی فرماندار ویژه ملایربه گزارش ایکنا از همدان، سلمان اسماعیلی، فرماندار ویژه ملایر، روز گذشته، 26 فروردین‌ماه از سفر محمدعلی زلفی‌گل، وزیر علوم، تحقیقات و فناوری و علیرضا قاسمی‌فرزاد، استاندار همدان به این شهرستان خبر داد و گفت: در این سفر، هشت پروژه مهم با اعتباری بالغ بر یک‌ هزار میلیارد تومان افتتاح و یا عملیات اجرایی آنها آغاز می‌شود.

وی با بیان اینکه با بهره‌برداری و اجرای این پروژه‌ها برای دو هزار نفر در این شهرستان اشتغال ایجاد خواهد شد، افزود: افتتاح مجتمع معادن سرمک، یک واحد بوم‌گردی، کلنگ‌زنی ۵۰۲ واحد مسکونی در قالب طرح نهضت ملی مسکن توسط بنیاد مسکن و راه و شهرسازی، افتتاح ۳۱۰ واحد نوسازی شده روستایی، آغاز عملیات اجرایی ۵۰ واحد مددجویان کمیته امداد با مشارکت بسیج سازندگی و آغاز عملیات بهسازی در ۲۲ روستای شهرستان از جمله این پروژه‌ها در سفر وزیر علوم و استاندار همدان به ملایر است.

اسماعیلی ادامه داد: در این سفر دو پروژه مهم ساختمان پژوهشکده انگور و کشمش و مرکز پژوهش‌های شهید رسول حیدری دانشگاه ملی ملایر نیز افتتاح خواهد شد.

فرماندار ویژه ملایر دانش‌بنیان بودن، اشتغال‌آفرینی، عدالت‌محوری، پیشرفت‌محوری و ارزآوری را از جمله ویژگی‌های این پروژه‌ها برشمرد و گفت: بدون‌ شک اجرای این پروژه‌ها به رشد و توسعه شهرستان ملایر کمک خواهد کرد.

انتهای پیام
captcha