آغاز ثبت‌نام ترم جدید آموزش قرآن کریم در کرمان
کد خبر: 4045890
تاریخ انتشار : ۱۱ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۸:۵۲

آغاز ثبت‌نام ترم جدید آموزش قرآن کریم در کرمان

مدیر عامل مجمع قاریان و حافظان قرآن کریم استان کرمان از آغاز ثبت نام ترم بهار آموزش قرآن کریم این مجمع خبر داد و گفت: کلاس‌های آموزشی در رشته‌های روخوانی، روان‌خوانی، حفظ، ترجمه، مفاهیم، ترتیل، تجوید، صوت و لحن برگزار می‌شود.

ثبت نام ترم جدید آموزش قرآن مجمع قاریان و حافظان قرآن کرمان

حمیدرضا توحیدی، مدیر عامل مجمع قاریان و حافظان قرآن کریم استان کرمان  در گفت‌وگو با ایکنا از کرمان، از آغاز ثبت نام ترم بهار آموزش قرآن کریم این مجمع خبر داد و گفت: مجمع قاریان و حافظان قرآن کریم استان کرمان در هر فصل یک ترم آموزشی در رشته‌های روخوانی، روان‌خوانی، حفظ، ترجمه، مفاهیم، ترتیل، تجوید، صوت و لحن برگزار می‌کند.

وی با بیان اینکه کلاس‌های آموزش قرآن برای تمام رده‌های سنی و بدون پیش نیاز برگزار خواهد شد، گفت: با توجه به اینکه علاوه بر آموزش حضوری، کلاس‌ها به صورت مجازی نیز تشکیل می‌شوند امکان شرکت علاقه‌مندان به یادگیری قرآن کریم از سراسر کشور فراهم شده است.

توحیدی با بیان اینکه ترم بهار آموزش قرآن تا پایان خردادماه خواهد بود، خاطرنشان کرد: امکان صدور گواهی پایان دوره برای مجمع قاریان و حافظان قرآن وجود دارد و مذاکراتی نیز برای صدور گواهینامه با امضای مشترک مجمع و دانشگاه پیام‌نور انجام شده است.

مدیر عامل مجمع قاریان و حافظان قرآن کریم کرمان افزود: علاقه‌مندان تا ۱۷ فروردین‌ماه فرصت دارند از طریق لینک https://gharyan.ir/bahar1401 در این دوره ثبت نام کنند و برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند با شماره ۰۳۴۳۲۲۲۹۱۹۲ تماس بگیرند.

 

انتهای پیام
captcha