ضرورت اقناع‌ افکار عمومی برای فعالیت حضوری مدارس
کد خبر: 4045674
تاریخ انتشار : ۱۰ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۲:۱۰

ضرورت اقناع‌ افکار عمومی برای فعالیت حضوری مدارس

مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان بر ضرورت اقناع سازی افکار عمومی برای فعالیت حضوری مدارس از ۱۴ فروردین تاکید کرد و گفت: آموزش مجازی نمی‌تواند پایه آموزش دانش‌آموزان باشد بلکه می‌تواند به عنوان ابزار مکمل استفاده شود.

رضا رضایی مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان

به گزارش ایکنا از کرمان و به نقل از روابط عمومی آموزش و پرورش کرمان، رضا رضایی، مدیرکل آموزش و پرورش استان امروز ۱۰ فروردین‌ماه در جلسه فعالیت حضوری مدارس بر ضرورت اقناع سازی افکار عمومی برای فعالیت حضوری مدارس تاکید کرد و گفت: بر اساس مصوبه ستاد ملی مقابله با کرونا آموزش حضوری در مدارس کشور از ۱۴ فروردین ۱۴۰۱ شروع می‌شود.

وی افزود: ضرورت فعالیت حضوری مدارس بعد از گذشت بیش از ۲ سال از شیوع بیماری کرونا در کشور، بیش از پیش احساس می‌شود. بازگشایی مدارس حتی در پایان سال تحصیلی ۱۴۰۱-۱۴۰۰ موثر است و باعث می‌شود اول مهر ۱۴۰۱ مدارس را باشکوه‌تر بازگشایی کنیم.

رضایی گفت: تیم بازرسی از روند آموزش حضوری در مدارس در اداره کل تشکیل شده و لازم است بازرسان اداره کل در مراسم صبحگاهی در جمع دانش‌آموزان صحبت کنند تا موضوع فعالیت حضوری در مدارس تبیین شود.

وی اظهار داشت: همه امکانات مدارس باید سنجیده شود، در زمینه بهداشت مدارس و نظافت سرویس‌های بهداشتی، راهروها، کلاس‌ها و تهویه مناسب کلاس‌های درس اقدامات لازم انجام شود. استفاده از ماسک الزامی است و مدیران مدارس باید جلساتی با اولیای هر مدرسه تشکیل دهند و در زمینه رصد وضعیت عمومی دانش‌آموزان تلاش کنند.

مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان بیان کرد: امیدواریم همه اولیا، فرهنگیان و همچنین مسئولان سایر دستگاه‌های فرهنگی و اجتماعی در زمینه نهادینه سازی این موضوع که تا چه زمانی می‌توانیم به آموزش مجازی ادامه دهیم؟، آسیب‌های آموزش مجازی و نتایج مثبت آموزش چهره به چهره همت داشته باشند و همه باید به این نتیجه برسیم که آموزش مجازی نمی‌تواند پایه آموزش دانش‌آموزان باشد بلکه می‌تواند به عنوان ابزار مکمل استفاده شود.

انتهای پیام
captcha