طرح آموزش تلفنی قرآن و مداحی در کرمان برگزار می‌شود
کد خبر: 4042782
تاریخ انتشار : ۲۳ اسفند ۱۴۰۰ - ۰۹:۱۷

طرح آموزش تلفنی قرآن و مداحی در کرمان برگزار می‌شود

مدیر مؤسسه قرآن و عترت بیت‌الحفاظ جوادالائمه(ع) زنگی‌آباد از اجرای طرح آموزش تلفنی قرآن و مداحی خبر داد و گفت: هر نوجوان علاقه‌مند در هر شهر یا روستا می‌تواند در این کلاس‌ها شرکت کند.

آموزش تلفنی قرآن و مداحی در کرمان

فاطمه ایرانمنش، مدیر مؤسسه قرآن و عترت بیت‌الحفاظ جوادالائمه(ع) زنگی‌آباد در گفت‌و‌گو با ایکنا از کرمان از اجرای طرح آموزش تلفنی قرآن خبر داد و گفت: کلاس‌های آموزش تلفنی قرآن و مداحی از سوی مؤسسه  و توسط علی صدقی(سفیر برتر قرآنی استان و رتبه سوم دعاخوانی کشور) برای اولین بار در سال ۱۴۰۰، در کرمان برگزار شد.

وی افزود: در این کلاس‌ها تعداد زیادی از کودکان و نوجوانانی که به دلیل شیوع کرونا و تعطیلی کلاس‌های حضوری از یادگیری تلاوت و مداحی محروم شده بودند توانستند در منزل خود و از طریق تماس تلفنی آموزش ببینند و می‌توان گفت پیشرفت تعدادی از شرکت کنندگان بیش از حد انتظار بود که نشان از موفقیت برگزاری کلاس‌ها داشت.

ایرانمنش بیان کرد: کلاس‌های تلفنی آموزشی، یک کلاس خصوصی و ویژه محسوب می‌شود زیرا نسبت به هزینه‌ای که پرداخت می‌شود، بچه‌ها زمان بیشتری را برای اجرا در اختیار دارند، در حالی که در کلاس‌های حضوری اگر یک کلاس ۱۲ نفره را در نظر بگیریم و یک ساعت هم زمان کلاس باشد، هر کدام از بچه‌ها فقط ۴ دقیقه مفید می‌توانند اجرا داشته باشند و رفع اشکال انجام شود.

این مدیر مؤسسه ادامه داد: در روش جدید و آسان، مدرس از طریق فضای مجازی فایل‌های آموزشی را برای شرکت کنندگان در کلاس‌ها ارسال می‌کند و قرآن‌آموزان پس از تمرین از طریق تماس تلفنی در قالب کلاس‌های ۱۰ و ۱۲ دقیقه‌ای قطعه مورد نظر را می‌خوانند و رفع اشکال انجام می‌شود.

ایرانمنش با بیان اینکه کلاس تلفنی با روش آسان، برای هر نوجوان علاقه‌مند در هر شهر یا روستا می‌تواند برگزار شود و محدودیتی وجود ندارد، ادامه داد: فایل‌های آموزشی در این روش به ساده‌ترین شکل ممکن آماده شده است و قرآن‌آموزان به راحتی مطالب را یاد می‌گیرند.

وی ادامه داد: این کلاس‌ها در رشته‌های روخوانی، تلاوت ترتیل، تلاوت مجلسی، اذان، نوحه، شور، زمینه، دعاخوانی، شعر و روضه برگزار می‌شود و علاقه‌مندان برای دریافت اطلاعات بیشتر و ثبت‌نام در دوره جدید کلاس‌ها می‌توانند با شماره 09381679616 تماس بگیرند.

انتهای پیام
captcha