وضعیت اقامه نماز در ادارات لرستان پیگیری شود
کد خبر: 4041705
تاریخ انتشار : ۱۸ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۴:۰۵
نماینده ولی‎فقیه در لرستان:

وضعیت اقامه نماز در ادارات لرستان پیگیری شود

نماینده ولی‌فقیه در لرستان با تأکید بر لزوم توجه به اقامه نماز در ادارات، گفت: ستاد اقامه نماز با همکاری معاونت سیاسی، امنیتی استاندار لرستان وضعیت نماز را در ادارات پیگیری کنند.

حجت‌الاسلام والمسلمین سیداحمدرضا شاهرخی، نماینده ولی‌فقیه در استان لرستانبه گزارش ایکنا از لرستان، حجت‌الاسلام والمسلمین سیداحمدرضا شاهرخی، نماینده ولی‌فقیه در استان لرستان، امروز، ۱۸ اسفند در جلسه شورای سیاست‌گذاری فعالیت‌های مهدوی که با موضوع برنامه‌های نیمه شعبان در لرستان برگزار شد، اظهار کرد: ولادت امام زمان(عج) عید بزرگ مسلمانان و آزادی‌‌خواهان جهان است. نام امام زمان(عج) همراه با امید، عدالت و بشارت است، کمااینکه منتظران واقعی وضعیت موجود را نمی‌طلبند و به‌دنبال این هستند که اتفاق جدیدی رخ دهد.

وی با اشاره به اینکه منتظران ظهور راضی به همراهی با مفسدان نیستند و می‌خواهند منکرات را پشت سر بگذارند، اظهار کرد: منتظران ظهور به‌دنبال حاکمیت آرمان‌ها، ارزش‎های فطری، اخلاقی و آسمانی هستند.

امام‌جمعه خرم‎آباد انتظار ظهور را انتظار حاکمیت قرآن دانست و گفت: انتظار ظهور منجی عالم بشریت تلاش برای آن است که احکام قرآنی بر جامعه حاکم شود و در جمهوری اسلامی ایران که قوانین ما براساس قرآن است باید روز به روز خودمان را به اجرای احکام اسلامی نزدیک کنیم.

وی با اشاره به اینکه در بیانی از نبی مکرم اسلام(ص) آمده است که دنیا به پایان نمی‌رسد تا فردی از اهل‌ بیت(ع) ما که هم نام من است بر جهان حاکم شود، اضافه کرد: در عصر ظهور باید جهاد دامنه‌داری شکل بگیرد و اگر می‌خواهیم در شمار منتظران باشیم باید اخلاق ما در راستای اخلاق و معنویت اسلامی باشد.

شاهرخی با اشاره به جایگاه ویژه منتظران ظهور در روایات اسلامی، گفت: در حدیثی از امام جعفر صادق(ع) آمده است کسی که در انتظار امام زمان(عج) باشد مانند کسی است که در کنار رسول خدا(ص) شمشیر می‌زند و از آن حضرت دفاع می‌کند.

نماینده ولی‌فقیه در لرستان با اشاره به اینکه کسانی که با سرچشمه‌های عبودیت آشنایی دارند اجتماع را آماده ظهور کنند، اضافه کرد: قبل از ظهور امتحان‌های سختی در پیش است و انسان‌هایی از این میدان پیروز بیرون می‌آیند که خود را به آموزه‌های مهدوی متصل کنند.

وی با اشاره به اینکه میدان جهاد، مواسات، جهاد تبیین، روشنگری و کمک‌های مؤمنانه باز است، ادامه داد: دشمن امروز ارکان خانواده را هدف قرار داده و در زوایای زندگی ورود کرده است و ما با تعظیم شعائر، تعمیق معارف مهدوی و کار بنیادین در حوزه مهدوی می‌توانیم توطئه‌های دشمنان را از بین ببریم.

شاهرخی با اشاره به اینکه دشمن وارد کردن حیوان نجس در زندگی و تبلیغ پهلوی را در دستور کار قرار داده است، ادامه داد: اینکه حیوانی که به جهت بهداشتی، فقهی، حقوقی را به خانه می‌برند با هیچ اصل و اصولی سازگار ندارد، اما متأسفانه شاهد این موارد هستیم.

شاهرخی با تأکید بر لزوم توجه به اقامه نماز در ادارات، گفت: ستاد اقامه نماز با همکاری معاونت سیاسی، امنیتی استاندار لرستان وضعیت نماز در ادارات پیگیری کنند.

انتهای پیام
captcha