111 مصوبه اولیه، رهاورد سفر رئیس جمهور به گلستان است
کد خبر: 4040532
تاریخ انتشار : ۱۴ اسفند ۱۴۰۰ - ۲۰:۱۳

111 مصوبه اولیه، رهاورد سفر رئیس جمهور به گلستان است

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار گلستان گفت: 111 مصوبه اولیه با بیش از ۲۵ هزار میلیارد تومان اعتبار، رهاورد سفر رئیس جمهور به استان است.

علی مهاجر معاون سیاسی امنیتی استانداری گلستان

به گزارش ایکنا از گلستان، سید علی مهاجر، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار گلستان امروز ۱۴ اسفند در جمع خبرنگاران گفت: در سفر دیروز رئیس جمهور و هیئت دولت به استان، 111 مصوبه اولیه با ۲۵ هزار و ۶۷۷ میلیارد تومان داشتیم.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار گلستان ادامه داد: پس از بازدید‌های رئیس جمهور، معاونان رئیس جمهور و وزرا، چندین مصوبه تکمیلی نیز مطرح و قرار شد طی روز‌های آینده در جلسه‌ای جمع بندی و اعلام شود.

مهاجر افزود: طرح‌های کشاورزی، احیای واحد‌های تولیدی راکد، تکمیل سد‌ها و طرح‌های آبرسانی با اضطرار طرح‌های روستایی، احیای خلیج گرگان، اجرای طرح گردشگری آشوراده، تکمیل و توسعه زیرساخت‌ها در منطقه آزاد اینچه برون، پیگیری برای جذب سرمایه گذار برای به نتیجه رساندن پتروشیمی و بازگردانی تعاونی‌های غیرفعال به چرخه تولید از جمله مواردی بود که در این سفر مصوب شد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار گلستان همچنین از ثبت ۴۲ هزار درخواست مردمی و ارائه خدمت در سفر یک روزه رئیس جمهور به استان خبر داد.

مهاجر با اعلام اینکه درخواست‌ها اکنون در مرحله پردازش است، بیان کرد: ظرف ۱۰ روز کد‌های رهگیری برای درخواست کنندگان پیامک می‌شود.

انتهای پیام
captcha