برگزاری جشن توانمندسازی ۱۹۴۰ خانواده تحت پوشش کمیته امداد هرمزگان
کد خبر: 4040455
تاریخ انتشار : ۱۴ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۴:۴۷

برگزاری جشن توانمندسازی ۱۹۴۰ خانواده تحت پوشش کمیته امداد هرمزگان

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) هرمزگان از برگزاری جشن توانمندسازی ۱۹۴۰ خانواده تحت پوشش کمیته امداد هرمزگان خبر داد و گفت: این خانواده‌ها صاحب درآمد شده و از چرخه پوشش امداد خارج می‌شوند.

جلیل تراهی مدیرکل کمیته امداد هرمزگان

به گزارش ایکنا از هرمزگان، جلیل تراهی، مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان، ظهر امروز، 14 اسفندماه، در نشست شورای اداری کمیته امداد امام خمینی(ره) استان هرمزگان ضمن تبریک فرا رسیدن ماه شعبان و سالروز تأسیس کمیته امداد امام خمینی(ره)، اظهار کرد: در ضرورت تشکیل کمیته امداد امام خمینی(ره) همین بس که تنها 22 روز پس از پیروزی انقلاب اسلامی این نهاد تشکیل شد و بی‌شک درک عمیق حضرت امام(ره) از رسیدگی به محرومین باعث شده تا این شجره طیبه موجب برکات فراوانی شود.

وی تصریح کرد: جشن توانمندی‌های 1940 خانواده تحت پوشش این نهاد با همراهی خیرین کارآفرین برگزار می‌شود. این خانواده‌ها صاحب درآمد شده و از چرخه پوشش امداد خارج می‌شوند. امسال همچنین موفق شدیم 7 هزار و 104 فرصت شغلی را ایجاد کنیم و این یعنی بیش از 7 هزار خانواده و فرزند خانواده صاحب شغل شده‌اند و در تلاش هستیم سال آینده میزان افرادی که از چرخه پوشش کمیته امداد خارج می‌شوند را به 5 هزار خانواده برسانیم.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) هرمزگان بیان کرد: امروز 743 واحد مسکن را به مناسبت سالروز تأسیس کمیته امداد امام خمینی(ره) به خانواده‌های تحت پوشش واگذار می‌کنیم که با اعتبارات اختصاصی کمیته امداد و کمک خیرین نیک‌اندیش ساخته شده است.

وی در پایان یادآور شد: اقدام تحولی دیگر کمیته امداد امام خمینی(ره) راه‌اندازی سامانه امداد هوشمند و کارآمد است؛ چراکه یکی از دغدغه‌های همه خیرین و جامعه هدف این بود که فرصت رسیدگی به صورت مساوی برای همه مددجویان محقق شود که در امداد هوشمند این مسئله مورد توجه قرار گرفته و با آن عدالت توزیعی در خدمات محقق می‌شود. در این سامانه که امروز به دست رئیس‌جمهور افتتاح می‌شود، زمان تحت حمایت قرار گرفتن خانواده‌ها تقریباً به صفر رسیده و نیازی نیست مردم حضوری برای دریافت خدمات مراجعه کنند.

انتهای پیام
captcha