مسیر حیات و توسعه جامعه بر نظم و امنیت استوار است
کد خبر: 4029033
تاریخ انتشار : ۲۶ دی ۱۴۰۰ - ۱۷:۴۵

مسیر حیات و توسعه جامعه بر نظم و امنیت استوار است

استاندار خوزستان در یادواره شهدای نظم و امنیت، مسیر حیات و توسعه جامعه را بر نظم و امنیت استوار دانست و گفت: رشد و توسعه نیازمند سرمایه‌گذاری است و سرمایه‌‎گذاری به نظم وابسته است. شهدای نظم و امنیت، جان خود را فدا کردند که جامعه توسعه پیدا کند.

کارکنان نیروی انتظامی در حفظ امنیت مردم جهاد می‌کنند (آماده)به گزارش ایکنا از خوزستان و به نقل از پایگاه خبری اطلاع رسانی استانداری خوزستان، صادق خلیلیان روز یکشنبه 26 دی در یادواره ۶۰۸ شهید نظم و امنیت استان خوزستان که با حضور سردار اشتری فرمانده انتظامی کشور و خانواده‌ شهدای امنیت در خرمشهر برگزار شد، اظهار کرد: هشت سال دفاع مقدس برای ما حماسه‌ای باشکوه خلق کرد و موجب شد دشمنان از این خاک به بیرون رانده شوند. شهدای زیادی در این راه دادیم تا برای کشور اقتدار و امنیت را به ارمغان بیاورند و اهداف والای انقلاب اسلامی را محقق کنیم.

وی افزود: مسیری که نظام مقدس  جمهوری اسلامی، در طول چهار دهه اخیر طی کرده، مسیری رو به رشد بوده است. دشمنان همیشه سعی در ممانعت از تحقق اهداف انقلاب اسلامی داشته و دارند، اما همان گونه که در دفاع مقدس سربلند بیرون آمدیم به یاری خداوند بار دیگر نقشه‌های دشمنان را خنثی خواهیم کرد.

استاندار خوزستان با اشاره به ابعاد متفاوت دفاع از کشور در برهه فعلی بیان کرد: یکی از این ابعاد، دفاع از مرزها و تمامیت ارضی کشور در مقابل دشمنان خارج از کشور است و بُعد دیگر دفاع، خنثی‌سازی و مقابله با شیطنت‌ها و اقداماتی است که در درون کشور شکل می‌گیرد که این اقدامات در راستای طراحی‌ها و هم پیمانی با دشمن است تا از این طریق خدشه‌ای در نظم و امنیت کشور وارد کنند.

وی با اشاره به نقش و جایگاه ناجا در حفظ امنیت کشور و مقابله با تهاجم‌ها گفت: در کشور همواره با عوامل مخل نظم و امنیت جامعه مواجه هستیم که وظیفه نیروهای سربلند ناجا و دیگر سربازان گمنام است تا دست به دست هم دهند و این امنیت را برقرار کنند. در حقیقت بستر رشد و توسعه جمهوری اسلامی و اهداف آن، نظم و انضباطی است که نیروهای نظامی شبانه روز در تحقق اهداف آن هستند.

خلیلیان یادآور شد: در دهه اخیر، دشمن طراحی خود را در تحریم و ضربه اقتصادی متمرکز کرده است که به حول و قوه الهی این ترفند هم برطرف شده و ان‌شاءالله از آن عبور خواهیم کرد.

وی مسیر حیات و توسعه جامعه را بر نظم و امنیت استوار دانست و افزود: رشد و توسعه نیازمند سرمایه‌گذاری است و سرمایه‌‎گذاری به نظم وابسته است. شهدای نظم و امنیت، جان خود را فدا کردند که جامعه توسعه پیدا کند.

استاندار خوزستان تاکید کرد: شهدا زنده هستند و زندگی آن‌ها همچنان تداوم دارد، یاد همه شهدا را گرامی می‌داریم و بر خانواده‌های آنان سلام و درود می‌فرستیم چراکه این شهدا از بستر چنین خانواده‌هایی رشد یافته و تحویل جامعه داده شده‌اند.

در پایان این یادواره از خانواده‌های گرانقدر شهدای مدافع نظم و امنیت تجلیل و قدردانی شد.

انتهای پیام
captcha