شرکت خبرنگاران ۳۵ رسانه قزوین در جشنواره ابوذر ۱۴۰۰
کد خبر: 4027933
تاریخ انتشار : ۲۱ دی ۱۴۰۰ - ۱۵:۳۱

شرکت خبرنگاران ۳۵ رسانه قزوین در جشنواره ابوذر ۱۴۰۰

مسئول سازمان بسیج رسانه استان قزوین از شرکت ۱۰۸ فعال رسانه‌ای قزوین از 35 رسانه در جشنواره «ابوذر» خبر داد.

محمد کشاورز

محمد کشاورز، مسئول سازمان بسیج رسانه استان قزوین، در گفت‌وگو با ایکنا از قزوین، اظهار کرد: ۴۴۹ اثر برای داوری به دبیرخانه ششمین جشنواره استانی ابوذر ارسال شد که ۱۰۸ فعال رسانه‌ای در این جشنواره شرکت کردند، از این تعداد ۶۴ آقا و ۴۴ خانم که از ۳۵ رسانه در این جشنواره شرکت کردند. امسال فعالان فضای مجازی مورد قبول جشنواره بودند و که حدود ۴۰ نفر از شرکت‌کنندگان جشنواره را فعالان فضای مجازی تشکیل دادند.

وی ادامه داد: از ۴۴۹ اثر ارسالی ۷۲ عکس، ۱۶۱ گزارش، ۲۹ خبر، ۷۱ یادداشت،۲ مستند کوتاه، ۶۱ کلیپ و موشن‌گرافی، ۵ اینفوگرافیک، ۴۸ گفتگو و مصاحبه بود.

مسئول سازمان بسیج رسانه استان قزوین خاطرنشان کرد: امسال به غیر از برگزیدگان بخش‌ها در هر محور به یک برگزیده جایزه اعطا خواهد شد که کار جدیدی است و انتخاب آن بر عهده دبیرخانه جشنواره است، لازم به ذکر است که آثار در تهران داوری شده و در داوری‌ها هیچ دخالتی صورت نگرفته است.

وی تصریح کرد: جامعه رسانه‌ای قزوین با داشتن ۱۰ شهید در عرصه رسانه همچون شهید کریم اصغری به خود می‌بالد و امسال شهید اصغری به‌عنوان شهید شاخص بسیج رسانه معرفی شده است. در بخش جانبی اختتامیه جشنواره از خانواده شهید کریم اصغری، ۲ خبرنگار پیشکسوت، یک خبرنگار جوان انقلابی، رسانه مطالبه‌گر و رسانه فعال که بیشترین شرکت‌کننده را در جشنواره داشتند نیز تقدیر خواهد شد.

انتهای پیام
captcha