حوزه زنان قدرت استراتژیک جمهوری اسلامی است
کد خبر: 4027576
تاریخ انتشار : ۲۰ دی ۱۴۰۰ - ۱۱:۵۷
سرپرست معاونت سیاسی امنیتی استانداری کرمان:

حوزه زنان قدرت استراتژیک جمهوری اسلامی است

سرپرست معاونت سیاسی امنیتی استانداری کرمان با بیان اینکه حوزه زنان قدرت استراتژیک جمهوری اسلامی است، بیان کرد: نگاه کلیشه‌ای به زن را باید عوض کرد، بنابراین برنامه‌ها نباید برای یک قشر خاص برنامه‌ریزی شود.

رحمان جلالی سرپرست معاونت سیاسی امنیتی استانداری کرمان

به گزارش ایکنا از کرمان، کارگروه مشترک زنان و خانواده و کمیته بانوان دهه فجر استان کرمان با حضور مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری کرمان، سرپرست معاونت سیاسی استانداری کرمان، رئیس شورای هماهنگی استان و نمایندگانی از ادارات مختلف امروز ۲۰ دی‌ماه در سالن پیامبر اعظم(ص) استانداری تشکیل شد.

رحمان جلالی، سرپرست معاونت سیاسی امنیتی استانداری کرمان در این مراسم با اشاره به سخن مقام معظم رهبری در خصوص جنگ روانی شکل گرفته علیه جمهوری اسلامی گفت: امروز در حوزه زن و خانواده درگیر یک جنگ شناختی و ادراکی هستیم که بر روی باورهای مردم کار می‌کند.

جلالی تصریح کرد: همانطور که رهبر معظم انقلاب می‌فرمایند، ما باید در بیانیه گام دوم انقلاب، با توجه به هدف آن که رسیدن به تمدن نوین اسلامی است اقدامات مهمی انجام دهیم.

وی با بیان اینکه کوچک‌ترین جزو یک تمدن جامعه و کوچک‌ترین عضو جامعه خانواده است و محور خانواده زنان و مادران هستند، ادامه داد: حوزه زنان قدرت استراتژیک جمهوری اسلامی است. تربیت ۱۲ شیوه دارد و باید تربیت فاطمی نیز در آن گنجانده شود. الگو سازی یکی از این روش‌های تربیتی است که باید در برنامه‌های بزرگداشت هفته زن و روز مادر به ویژگی‌های حضرت زهرا(س) توجه شود.

سرپرست معاونت سیاسی امنیتی استانداری کرمان با تأکید بر انجام کار فرهنگی متناسب با نیاز‌های نسل جوان، تصریح کرد: نگاه به زن نگاه به عنوان یک قدرت راهبردی است و نگاه کلیشه‌ای به زن را باید عوض کرد، بنابراین برنامه‌ها نباید برای یک قشر خاص برنامه‌ریزی شود.

وی بر لزوم ابتکار عمل و به کارگیری ابزار هنری در برنامه‌ها تاکید کرد و گفت: دهه فجر امسال بسیار خاص و نظارت دشمن بسیار زیاد است بنابراین برنامه‌ها باید در راستای مقابله با جنگ روانی و شناختی دشمن باشد.

نرجس بحرآسمانی مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری کرمان نیز در این جلسه با بیان اینکه انقلاب اسلامی باعث تغییر نگرش به زنان شده است، افزود: زنان پس از انقلاب در عرصه‌ها و میادین مختلف می‌درخشند که این امر نتیجه تاثیرات انقلاب اسلامی است، بنابراین برنامه‌ها باید به گونه‌ای باشد که نقش زن و جایگاه زن مسلمان را مورد توجه قرار دهند.

انتهای پیام
captcha