پرداخت یک میلیارد تومان تسهیلات اشتغالزایی به زندانیان آزاد شده
کد خبر: 4026656
تاریخ انتشار : ۱۶ دی ۱۴۰۰ - ۰۹:۲۶

پرداخت یک میلیارد تومان تسهیلات اشتغالزایی به زندانیان آزاد شده

مدیرکل زندان‌های کهگیلویه‌وبویراحمد گفت: یک میلیارد تومان تسهیلات اشتغالزایی به زندانیان آزاد شده دارای حرفه و گواهینامه معتبر پرداخت شد.

اشتغالزایی زندانیان آزاد شده

به گزارش ایکنا از کهگیلویه‌وبویراحمد، منصور بیژنی، مدیرکل زندان‌های کهگیلویه‌وبویراحمد روز گذشته، 15 دی‌ماه در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: یک میلیارد تومان در قالب وام اشتغالزایی به ۲۱ زندانی آزاد شده که دارای حرفه و گواهینامه معتبر بودند، پرداخت شد.
وی بیان کرد: این تسهیلات با همکاری صندوق کارآفرینی، به زندانیان پرداخت شد و تسهیلات کم بهره نیز از طریق کمیته امداد به دیگر زندانیان پرداخت می‌شود.
مدیرکل زندان‌های کهگیلویه‌وبویراحمد با بیان اینکه این اعتبارات اشتغالزایی از ابتدای سال جاری تاکنون توسط مرکز خدمات اجتماعی و مراقبت بعد از خروج زندان‌ها پرداخت شده است، تصریح کرد: متقاضیان، این تسهیلات خود اشتغالی را برای کار در حوزه‌های مکانیک خودرو، تعمیر وسایل خانگی، دامداری و زنبور داری دریافت کردند.
بیژنی یادآور شد: بسیاری از مشکلات و معضلات و اقدام به کارهای خلاف و غیرقانونی به دلیل بیکاری و نداشتن شغل پایدار است و ایجاد اشتغال می‌تواند از بسیاری از معضلات اجتماعی پیشگیری کرده و جرایم و ورودی‌های زندان‌ها را کاهش دهد.

انتهای پیام
captcha